comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

A FONS

Redacció | Actualitzat el 28 Juny 2017 a les 08:23

El canvi d'hàbits de consum en el sector audiovisual ha provocat Facebook inverteixi en continguts per captar els espectadors que recorren a internet en detriment del televisor. En els darrers mesos, la xarxa social fundada per Mark Zuckerberg ha incrementat l'aposta per les retransmissions esportives.

En aquest context, Facebook i Fox Sports han segellat un acord per emetre conjuntament als Estats Units diversos de partits de la UEFA Champions League (dos partits per dia en la fase de grups, quatre de vuitens de final i quatre de quarts). Les retransmissions seran tant en anglès com en espanyol.

"A mesura que la gent passa cada cop més temps en els dispositius mòbils i les xarxes socials, oferir partits per aquesta via és una extensió natural", assenyala el director d'operacions comercials de Fox Sports, David Nathanson.

Aquesta acord se suma als assolits per Facebook amb Univision per retransmetre partits de les lligues de futbol de Mèxic i Estats Units.

A Espanya, el passat febrer, Facebook va començar a emetre un partit per setmana després d'arribar a un acord amb la Lliga de Futbol i Mediapro.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

La CCMA frustra el fitxatge de Cristina Puig per Catalunya Ràdio

El consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha tombat la [...]

La Guàrdia Civil investiga Jaume Clotet pel web del Pacte pel Referèndum

La Guàrdia Civil ha comunicat al director general de Comunicació del Govern, Jaume Clotet, [...]

El periòdic tarragoní l'Indicador d'Economia estrena edició digital

El periòdic gratuït d'informació econòmica de la demarcacio de Tarragona, l'Indicador [...]

El Govern presentarà aviat les bases del Pacte Nacional de l'Audiovisual

El Govern donarà a conèixer pròximament les bases del Pacte Nacional de l'Audiovisual, [...]

Mediaset incrementa els beneficis un 6,74% el primer semestre

El grup Mediaset ha tancat la primera meitat de l'any amb un benefici net de 125,492 milions [...]

El jutge admet el recurs contra l'elecció d'Empar Marco com a directora d'À.

El Jutjat Contenciós Administratius número 5 de València ha admès a tràmit el recurs [...]

La CCMA aprova la producció externa de Catalunya Ràdio

El consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha finalitzat [...]

La 1 és l'única gran cadena estatal que no emet la declaració de Rajoy

El president del Govern espanyol, Mariano Rajoy, ha declarat aquest dimecres a l'Audiència [...]

La inversió publicitària cau un 1%

Durant el primer semestre de l'any, la inversió publicitària ha estat de 2.133,7 milions [...]

S'incrementa en mig milió la dotació dels ajuts a produccions audiovisuals

L'Institut Català de les Empreses Culturals ha decidit augmentar en mig milió d'euros la [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.