Les dues principals cadenes privades espanyoles, Telecinco i Antena 3, al febrer han tornat a empatar al capdavant del rànquing d’audiències, per tercer mes consecutiu, ara però amb un 11,3%, incrementant mig punt respecte gener. Per darrere, en tercera posició, continua TV3, però a més distància, doncs repeteix resultat, un 10,6% de share.

A continuació hi ha La 1, amb un 6,9% de quota (cau mig punt respecte gener), seguida de laSexta, que amb un 6% (repeteix resultat per tercer mes consecutiu) aconsegueix avançar Cuatro, amb un 5,6% (perd set dècimes). Tanquen la classificació de cadenes generalistes 8tv, amb un 3,4% de share (puja tres dècimes), i 13tv, amb l’1,9 (en guanya una).

Amb tot, al febrer, TV3 ha tornat a liderar el rànquing de programes 25 dels 28 dies, dels quals 24 gràcies als Telenotícies, i ha situat 13 programes entre els 40 més vistos del mes, sis d’ells entre els deu primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 guanya una dècima i registra un 1,5% de quota, mentre que el Super 3/33 i l’Esport3 la perden i es queden amb l’1,3% i el 0,9%, respectivament.

Telecinco recupera el liderat a l’Estat

En el conjunt de l’Estat, Telecinco ha recuperat el primer lloc després de dos mesos amb un 13,5% de quota de pantalla (mig punt més que al gener), mentre que Antena 3 torna al segon lloc però ben a prop, amb un 13,4% (puja una dècima).

Per darrere es troben La 1, amb el 10,1% de share (torna a caure quatre dècimes); laSexta, amb el 6,5% (puja una dècima); Cuatro, amb el 6,2% (en cau dues), i tanca 13tv amb un 2% (repeteix resultat).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram