comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 14 Octubre 2015 a les 11:28

El grup editor Condé Nast ha adquirit el portal d’informació musical Pitchfork, una referència en l’àmbit de la música independent amb més de sis milions d’usuaris únics mensuals. La capçalera, creada el 1996, també edita una revista trimestral, compta amb una plataforma audiovisual i organitza esdeveniments en directe, així com sengles festivals anuals a Chicago i París.

“Esperem poder portar Pitchfork a la xarxa de marques líders de Condé Nast”, ha assenyalat el seu president i CEO, Bob Suerberg, sobre una operació de la qual no n’ha transcendit el preu. “L’adquisició de Pitchfork reflecteix la convicció contínua de Condé Nast en el poder de les veus editorials autèntiques per atraure audiències influents”, afegeix en un comunicat.

Per la seva part, el fundador i CEO de Pitchfork, Ryan Schreiber, assegura que és un honor formar part de Condé Nast. “La seva creença en el que fem, combinada amb la seva experiència i recursos, ens permetrà ampliar la nostra cobertura dels artistes i els temes que conformen el panorama musical en totes les plataformes”, celebra Schreiber.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Preacord per a l'equiparació salarial de Catalunya Ràdio amb TV3

La històrica reclamació de la plantilla de Catalunya Ràdio per equiparar-se salarial i [...]

Enderrock llança una revista digital per a les Balears

El Grup Enderrock ha posat en marxa una edició de la revista digital musical EDR específica [...]

Convocat el Premi Ramon Barnils d'investigació, que incorpora una categoria per a mitjans locals

El Grup Barnils ha obert la convocatòria d'una nova edició del Premi Ramon Barnils de [...]

La CVMC dona el vistiplau a una plantilla inicial de 500 treballadors

La Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació comptarà amb una plantilla inicial de 500 [...]

La revista Tiempo es renova pels 35 anys

El setmanari Tiempo de Grupo Zeta celebra el seu 35è aniversari amb la publicació d'un número [...]

Els treballadors d'estudis d'IB3 congelen les aturades

Els treballadors del servei d'explotació de platós i exteriors d'IB3, subcontractats a través [...]

La CCMA proposa crear un canal per internet compartit entre IB3, À. i TV3

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals proposarà a l'Ens Públic de Radiotelevisió de [...]

La patronal de les ràdios privades commemora els 25 anys de la seva creació

L'Associació Catalana de Ràdio (ACR) ha commemorat el seu 25è aniversari al Món Sant Benet, a [...]

eldiario.es encadena quatre anys amb beneficis

L'editora d'eldiario.es ha tancat el 2016 amb un benefici net de 340.030 euros, un increment [...]

APG i SPC donen suport als treballadors de Diari de Vilanova

L'Associació de Periodistes del Garraf i el Sindicat de Periodistes de Catalunya han mostrat [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.