comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 14 Octubre 2015 a les 11:28

El grup editor Condé Nast ha adquirit el portal d’informació musical Pitchfork, una referència en l’àmbit de la música independent amb més de sis milions d’usuaris únics mensuals. La capçalera, creada el 1996, també edita una revista trimestral, compta amb una plataforma audiovisual i organitza esdeveniments en directe, així com sengles festivals anuals a Chicago i París.

“Esperem poder portar Pitchfork a la xarxa de marques líders de Condé Nast”, ha assenyalat el seu president i CEO, Bob Suerberg, sobre una operació de la qual no n’ha transcendit el preu. “L’adquisició de Pitchfork reflecteix la convicció contínua de Condé Nast en el poder de les veus editorials autèntiques per atraure audiències influents”, afegeix en un comunicat.

Per la seva part, el fundador i CEO de Pitchfork, Ryan Schreiber, assegura que és un honor formar part de Condé Nast. “La seva creença en el que fem, combinada amb la seva experiència i recursos, ens permetrà ampliar la nostra cobertura dels artistes i els temes que conformen el panorama musical en totes les plataformes”, celebra Schreiber.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.