comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 14 Octubre 2015 a les 11:28

El grup editor Condé Nast ha adquirit el portal d’informació musical Pitchfork, una referència en l’àmbit de la música independent amb més de sis milions d’usuaris únics mensuals. La capçalera, creada el 1996, també edita una revista trimestral, compta amb una plataforma audiovisual i organitza esdeveniments en directe, així com sengles festivals anuals a Chicago i París.

“Esperem poder portar Pitchfork a la xarxa de marques líders de Condé Nast”, ha assenyalat el seu president i CEO, Bob Suerberg, sobre una operació de la qual no n’ha transcendit el preu. “L’adquisició de Pitchfork reflecteix la convicció contínua de Condé Nast en el poder de les veus editorials autèntiques per atraure audiències influents”, afegeix en un comunicat.

Per la seva part, el fundador i CEO de Pitchfork, Ryan Schreiber, assegura que és un honor formar part de Condé Nast. “La seva creença en el que fem, combinada amb la seva experiència i recursos, ens permetrà ampliar la nostra cobertura dels artistes i els temes que conformen el panorama musical en totes les plataformes”, celebra Schreiber.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El jutge admet el recurs contra l'elecció d'Empar Marco com a directora d'À.

El Jutjat Contenciós Administratius número 5 de València ha admès a tràmit el recurs [...]

La CCMA aprova la producció externa de Catalunya Ràdio

El consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha finalitzat [...]

La 1 és l'única gran cadena estatal que no ha emès la declaració de Rajoy

El president del Govern espanyol, Mariano Rajoy, ha declarat aquest dimecres a l'Audiència [...]

La inversió publicitària cau un 1%

Durant el primer semestre de l'any, la inversió publicitària ha estat de 2.133,7 milions [...]

S'incrementa en mig milió la dotació dels ajuts a produccions audiovisuals

L'Institut Català de les Empreses Culturals ha decidit augmentar en mig milió d'euros la [...]

L'Ara.cat torna a liderar el rànquing de diaris digitals en català

Després de 28 mesos de lideratge ininterromput per part de NacióDigital (des de febrer de [...]

'Las cloacas de Interior' triplica l'audiència de Gol

L'emissió de Las cloacas de Interior a Gol dilluns a la nit va registrar un 2,5% de quota de [...]

RTVV va pagar drets d'emissió a través d'empreses pantalla hongareses

Els anys 2004 i 2005, l'antiga Radiotelevisió Valenciana va pagar drets d'emissió de [...]

MFP: l'aliança internacional de les ràdios i televisions públiques en llengua francesa

La recerca de sinergies entre mitjans en llengua catalana, plantejada obertament al llibre [...]

TAC aprova els webs de Super3 i Clan i suspèn els de Boing i Neox Kidz

L'Associació de Consumidors de Mitjans Audiovisuals de Catalunya (TAC) ha analitzat els [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.