El grup editor Condé Nast ha adquirit el portal d’informació musical Pitchfork, una referència en l’àmbit de la música independent amb més de sis milions d’usuaris únics mensuals. La capçalera, creada el 1996, també edita una revista trimestral, compta amb una plataforma audiovisual i organitza esdeveniments en directe, així com sengles festivals anuals a Chicago i París.

“Esperem poder portar Pitchfork a la xarxa de marques líders de Condé Nast”, ha assenyalat el seu president i CEO, Bob Suerberg, sobre una operació de la qual no n’ha transcendit el preu. “L’adquisició de Pitchfork reflecteix la convicció contínua de Condé Nast en el poder de les veus editorials autèntiques per atraure audiències influents”, afegeix en un comunicat.

Per la seva part, el fundador i CEO de Pitchfork, Ryan Schreiber, assegura que és un honor formar part de Condé Nast. “La seva creença en el que fem, combinada amb la seva experiència i recursos, ens permetrà ampliar la nostra cobertura dels artistes i els temes que conformen el panorama musical en totes les plataformes”, celebra Schreiber.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram