comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 29 Febrer 2016 a les 16:47

El grup Trinity Mirror ha llançat aquest dilluns The New Day, un nou diari imprès d’abast estatal, amb una quarantena de pàgines, pensat per llegir en mitja hora i amb un  preu econòmic (25 penics, uns 30 cèntims, les dues primeres setmanes; després seran 50 penics). La nova capçalera, que es publicarà de dilluns a divendres, d’entrada neix sense edició digital (ni amb plans de tenir-la), però sí amb presència a les xarxes socials. La seva directora és Alison Phillips, responsable també del dominical del Daily Mirror.

Tot i que per model sembla que entri en competència directa amb el diari de baix cost ‘i’, des del Trinity Mirror aspiren a robar lectors d’entre 35 i 55 anys a The Sun i The Guardian, a més de recuperar un “nombre significatiu” dels lectors que han deixat de comprar premsa impresa al Regne Unit, un milió en els darrers dos anys, segons el director general del grup, Simon Fox.  

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i Col·legi insten els mitjans a seguir les recomanacions sobre la cobertura d'atemptats

Arran de l'atemptat a Barcelona i Cambrils, el Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el [...]

Tornem el 31 d’agost

Amb motiu de les vacances d’estiu, el servei de notícies de Comunicació 21 romandrà inactiu [...]

Educació en comunicació: l'assignatura pendent

"Resulta inconcebible que en la cultura de la imatge i de les narratives audiovisuals [...]

Consens parlamentari per modificar la governança de la CCMA i el CAC

Tots els grups parlamentaris han acordat de manera unànime tornar al consens a l'hora [...]

La difusió dels diaris en paper es redueix un 9,65%

La pèrdua de difusió dels diaris impresos persisteix. El 2016, a Catalunya, les Illes Balears [...]

À Punt cerca continguts audiovisuals d’entreteniment, culturals i divulgatius

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, la mercantil encarregada del funcionament d'À [...]

IB3 integra les redaccions d'esports de ràdio i televisió

La direcció d'IB3 ha decidit apostar per la convergència de mitjans i el model [...]

La diversitat en les indústries culturals centren el nou Quaderns del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat el número 43 de Quaderns del CAC, que [...]

betevé treu a concurs un programa sobre persones amb discapacitat

betevé ha obert una convocatòria per escollir un projecte audiovisual sobre persones amb [...]

En marxa el 5è concurs de guió de projectes transmèdia

Guionistes Associats de Catalunya i el Mercat Audiovisual de Catalunya han posat en marxa la [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.