comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 24 Octubre 2016 a les 09:41

L’operadora de telecomunicacions AT&T ha arribat a un acord per adquirir Time Warner. L’operació, pendent del vistiplau de les autoritats reguladores, es tancaria 85.400 milions de dòlars (uns 78.500 milions d’euros), xifra que pujaria a 108.700 milions (en euros, uns 99.900 milions) sumant el deute acumulat de Time Warner.

AT&T és una de les principals empreses de telefonia mòbil dels Estats Units i també ofereix accés a internet i televisió de pagament. Amb l’operació es dotaria de continguts amb cadenes com CNN, TNT o HBO, i disposaria dels estudis de Warner Brothers per a la producció de pel·lícules i sèries.

D’aquesta manera, AT&T busca millorar la seva oferta respecte la resta de les telecos, i a més entra a competir amb plataformes audiovisuals per internet com Netflix. “El futur del vídeo és mòbil i el futur del mòbil és el vídeo”, assenyalava l’empresa en l’anunci de l’acord de compravenda.

El 2014, AT&T ja va adquirir la plataforma proveïdora de televisió per satèl·lit DirecTV per 48.500 milions de dòlars (uns 45.500 milions d’euros). L’any que ve llançarà DirectTV Now per distribuir continguts a través d’internet.

“Aquesta és un aparellament perfecte entre dues companyies amb fortaleses complementàries que poden aportar un nou enfocament a la forma en què la indústria dels mitjans i la comunicació treballa per als clients, els creadors de contingut, els distribuïdors i els anunciants”, assegurava Randall Stephenson, president i conseller delegat d’AT&T.

“El contingut prèmium sempre guanya. Ha estat així amb la gran pantalla, la pantalla del televisor i ara s’està demostrant cert amb la pantalla del mòbil. Tindrem el millor contingut prèmium del món amb les xarxes per distribuir-lo a cada pantalla”, afegia en un comunicat. 

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Tornem el 31 d'agost

Amb motiu de les vacances d'estiu, el servei de notícies de Comunicació 21 romandrà inactiu [...]

La ràdio: un model d'èxit dels mitjans en català que va a més

En les dinàmiques de les audiències dels mitjans sempre destaca el fet que qui va primer [...]

Fake news, algoritmes i bombolles informatives centren el nou Quaderns del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat el número 44 de Quaderns del CAC [...]

La CNMC adverteix els magazins d'Atresmedia i Mediaset pel tractament del 'cas Gabriel'

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència ha requerit a Atresmedia i Mediaset perquè [...]

Convocat el 12è premi Paco Rabal de periodisme cultural

La Fundació AISGE (Artistes Intèrprets, Societat de Gestió) ha posat en marxa la 12a edició [...]

Rosa Mª Mateo recupera Fran Llorente com a director de projectes i estratègia de RTVE

L'administradora única provisional de RTVE, Rosa María Mateo, ha incorporat a la cúpula [...]

L'ICEC convoca cinc línies de subvencions per al foment de l'audiovisual

L'Institut Català de les Empreses Culturals ha obert la convocatòria de cinc línies de [...]

El CAC denega la modificació accionarial d'Olot TV

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha denegat l'autorització per a la modificació de [...]

De la ràdio per a tothom a la ràdio personal: el podcast

Si el vídeo viu profunds canvis pel que fa als hàbits de consum, que de mica en mica va [...]

La CCMA licita la creació de produccions audiovisuals de màrqueting

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha obert el procés de licitació del servei de [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.