comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 02 Març 2017 a les 09:35

La plataforma de vídeos YouTube amplia el negoci i ha decidit posar en marxa el seu propi servei de televisió per internet de pagament, de moment només als Estats Units. En concret, oferirà un paquet bàsic per 35 dòlars mensuals (33 euros) amb una quarantena de canals (entre els quals ABC, CBS, FOX, NBC, Disney Channel, National Geographic, SyFy o ESPN), a més continguts originals. Els usuaris podran seguir la programació en directe o enregistrar al núvol els continguts que desitgin per veure'ls posteriorment.

Aquest nou servei és conseqüència de tres fases prèvies: "L'èxit del cable, l'emergència del vídeo en línia i la popularització del telèfon intel·ligent, l'última passa d'aquest desenvolupament i que ha portat la televisió a la butxaca de tots per poder gaudir d'ella a l'habitació o el bus", segons explica la consellera delegada de YouTube, Susan Wojcicki.

D'aquesta manera, YouTube TV entra a competir en la lliga de Netflix, Hulu, HBO Now o Amazon Prime Video.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Manuel Balsera, nou director general d'AMC per al sud d'Europa

AMC Networks International (AMCNI) ha nomenat a Manuel Balsera nou director general d'AMC [...]

Barcelona Comerç premia el compromís de betevé

La Fundació Barcelona Comerç ha distingit betevé amb el Premi al Compromís amb el Comerç. El [...]

Catalunya Ràdio obre una finestra als 'millennials'

L'emissora musical i cultural de Catalunya Ràdio, iCat, estrenarà aquest diumenge un programa [...]

Puyal repassa 50 anys de periodisme

La Biblioteca Les Corts - Miquel Llongueras de Barcelona acull aquest dijous, a les 19 h, la [...]

L'Institut del Teatre licita la gestió de l'hemeroteca digital de premsa

L'Institut del Teatre ha obert el procés de licitació del servei digital de seguiment diari i [...]

Identificat i interrogat un dels agressors del càmera de Telemadrid

Els Mossos d'Esquadra han identificat i interrogat un dels agressors del càmera de [...]

Un reportatge de Jordi Brescó guanya el Mañé i Flaquer de periodisme turístic

La Petite Ceinture de Jordi Brescó, reportatge publicat al monogràfic El Arte de Caminar de [...]

Lavinia desenvolupa la plataforma OTT de la corporació de Castella-la Manxa

LaviniaNext ha desenvolupat la nova plataforma OTT de Castilla-La Mancha Media, operativa des [...]

betevé licita el manteniment dels sistemes d'edició i emmagatzematge

Informació i Comunicació de Barcelona ha obert el procés de licitació per a l'adjudicació [...]

El Síndic i el CIC organitzen una jornada sobre llibertat d'expressió i mitjans

El Síndic de Greuges i el Consell de la Informació de Catalunya organitzen la jornada [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.