comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 02 Març 2017 a les 09:35

La plataforma de vídeos YouTube amplia el negoci i ha decidit posar en marxa el seu propi servei de televisió per internet de pagament, de moment només als Estats Units. En concret, oferirà un paquet bàsic per 35 dòlars mensuals (33 euros) amb una quarantena de canals (entre els quals ABC, CBS, FOX, NBC, Disney Channel, National Geographic, SyFy o ESPN), a més continguts originals. Els usuaris podran seguir la programació en directe o enregistrar al núvol els continguts que desitgin per veure'ls posteriorment.

Aquest nou servei és conseqüència de tres fases prèvies: "L'èxit del cable, l'emergència del vídeo en línia i la popularització del telèfon intel·ligent, l'última passa d'aquest desenvolupament i que ha portat la televisió a la butxaca de tots per poder gaudir d'ella a l'habitació o el bus", segons explica la consellera delegada de YouTube, Susan Wojcicki.

D'aquesta manera, YouTube TV entra a competir en la lliga de Netflix, Hulu, HBO Now o Amazon Prime Video.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Minoria Absoluta estrena plataforma de vídeos

El consum de vídeos curts a les xarxes segueix creixent, especialment entre el públic més [...]

El CAC recorda que cal tenir una cura especial en la cobertura d'atemptats

Arran de l'atemptat d'aquest dijous a Londres, el Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha [...]

Ràdio Pineda es renova

L'emissora municipal de Pineda de Mar compta amb unes noves instal·lacions on els seus dos [...]

Convocats els 6ens premis de Premsa Comarcal

L'Associació Catalana de la Premsa Comarcal ha obert la convocatòria de la sisena edició dels [...]

Unidad Editorial millora els resultats econòmics

El grup Unidad Editorial ha tancat el 2016 amb unes pèrdues després d'impostos de 5,4 milions [...]

Neix un Observatori per combatre el discurs d'odi als mitjans

El Grup de Periodistes Ramon Barnils ha posat en marxa l'Observatori del discurs d'odi als [...]

Denuncien l'ABC per difondre una campanya homòfoba d'Hazte Oír

L'Observatori Espanyol contra la LGBTfòbia ha portat davant la Fiscalia de Delictes d'Odi la [...]

L'agregador audiovisual Tviso aterra a Mèxic

L'start-up catalana Tviso continua amb el seu procés d'internacionalització. Un mes després [...]

Els treballadors de Ràdio Sabadell celebren l'inici del diàleg amb l'Ajuntament

La plataforma de treballadors Ràdio Sabadell Diu Prou celebra que l'Ajuntament hagi obert la [...]

Obren expedient a Canal+ per incomplir amb el finançament de l'audiovisual

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència ha obert un expedient sancionador a DTS [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.