comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 02 Març 2017 a les 09:35

La plataforma de vídeos YouTube amplia el negoci i ha decidit posar en marxa el seu propi servei de televisió per internet de pagament, de moment només als Estats Units. En concret, oferirà un paquet bàsic per 35 dòlars mensuals (33 euros) amb una quarantena de canals (entre els quals ABC, CBS, FOX, NBC, Disney Channel, National Geographic, SyFy o ESPN), a més continguts originals. Els usuaris podran seguir la programació en directe o enregistrar al núvol els continguts que desitgin per veure'ls posteriorment.

Aquest nou servei és conseqüència de tres fases prèvies: "L'èxit del cable, l'emergència del vídeo en línia i la popularització del telèfon intel·ligent, l'última passa d'aquest desenvolupament i que ha portat la televisió a la butxaca de tots per poder gaudir d'ella a l'habitació o el bus", segons explica la consellera delegada de YouTube, Susan Wojcicki.

D'aquesta manera, YouTube TV entra a competir en la lliga de Netflix, Hulu, HBO Now o Amazon Prime Video.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i Col·legi insten els mitjans a seguir les recomanacions sobre la cobertura d'atemptats

Arran de l'atemptat a Barcelona i Cambrils, el Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el [...]

Tornem el 31 d’agost

Amb motiu de les vacances d’estiu, el servei de notícies de Comunicació 21 romandrà inactiu [...]

Educació en comunicació: l'assignatura pendent

"Resulta inconcebible que en la cultura de la imatge i de les narratives audiovisuals [...]

Consens parlamentari per modificar la governança de la CCMA i el CAC

Tots els grups parlamentaris han acordat de manera unànime tornar al consens a l'hora [...]

La difusió dels diaris en paper es redueix un 9,65%

La pèrdua de difusió dels diaris impresos persisteix. El 2016, a Catalunya, les Illes Balears [...]

À Punt cerca continguts audiovisuals d’entreteniment, culturals i divulgatius

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, la mercantil encarregada del funcionament d'À [...]

IB3 integra les redaccions d'esports de ràdio i televisió

La direcció d'IB3 ha decidit apostar per la convergència de mitjans i el model [...]

La diversitat en les indústries culturals centren el nou Quaderns del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat el número 43 de Quaderns del CAC, que [...]

betevé treu a concurs un programa sobre persones amb discapacitat

betevé ha obert una convocatòria per escollir un projecte audiovisual sobre persones amb [...]

En marxa el 5è concurs de guió de projectes transmèdia

Guionistes Associats de Catalunya i el Mercat Audiovisual de Catalunya han posat en marxa la [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.