comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 07 Juny 2017 a les 20:04

El setmanari alemany Der Spiegel va llançar a mitjan maig un diari digital vespertí de pagament. Batejat com a Spiegel Daily, es publica cada dia a les 17 h amb l'objectiu d'oferir les notícies més importants de la jornada, amb anàlisis dels experts, així com un repàs dels debats generats a les xarxes socials, entre d'altres. El nou producte es dirigeix a una audiència que vulgui estar informada de l'actualitat diària al món sense haver d'estar constantment en línia.

L'Spiegel Daily complementa la resta de l'oferta del grup, i és un projecte conjunt dels equips de redacció del setmanari en paper, del diari digital Spiegel Online i d'Spiegel TV, dels quals també incorpora els continguts més destacats. 

L'accés a la portada de l'Spiegel Daily és gratuït, però no a les seves informacions. El preu de la subscripció és de 6,99 euros al mes o 2,49 a la setmana. Els subscriptors de l'Spiegel Online tenen accés gratuït al nou producte, mentre que els de la revista impresa han de pagar 50 cèntims setmanals.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

La direcció de la CCMA assumeix la multa-mordassa a Mercè Alcocer

El vicepresident de la CCMA, Brauli Duart, ha proposat als membres del consell de govern i el [...]

betevé condemna els atacs d'aficionats del Barça a un equip que cobria la final de Copa

Surrealisme és això: aficionats del Barça catalogant @beteve de premsa espanyola manipuladora [...]

Mediaset redueix els beneficis un 7,41% el primer trimestre

Mediaset també ha començat l'any perdent pistonada, però menys que la seva rival, Atresmedia. [...]

Mercats de Barcelona licita la gestió de l'estratègia de comunicació

L'Institut Municipal de Mercats de Barcelona ha obert el procés de licitació per a la [...]

Secuoya aconsegueix finançament per créixer

El grup Secuoya ha tancat un acord de finançament per valor de 100 milions d'euros amb el [...]

El nou Zoom Marques se centra en els 'influencers'

La seu de Foment del Treball a Barcelona acull aquest dimecres, de 9.15 a 12 h, una nova [...]

SER Catalunya distingeix tres nous projectes radiofònics d'estudiants

El jurat de la quarta edició dels Premis IdeaRàdio han guardonat els projectes La palestra, [...]

Convocat el 2n premi de recerca de models de negoci per a mitjans de proximitat

L'Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació (AMIC), en col·laboració amb la Xarxa [...]

Els beneficis d'Atresmedia cauen un 26% el primer trimestre

Atresmedia ha iniciat el 2018 amb beneficis, tot i que han disminuït respecte a l'exercici [...]

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.