El setmanari alemany Der Spiegel va llançar a mitjan maig un diari digital vespertí de pagament. Batejat com a Spiegel Daily, es publica cada dia a les 17 h amb l’objectiu d’oferir les notícies més importants de la jornada, amb anàlisis dels experts, així com un repàs dels debats generats a les xarxes socials, entre d’altres. El nou producte es dirigeix a una audiència que vulgui estar informada de l’actualitat diària al món sense haver d’estar constantment en línia.

L’Spiegel Daily complementa la resta de l’oferta del grup, i és un projecte conjunt dels equips de redacció del setmanari en paper, del diari digital Spiegel Online i d’Spiegel TV, dels quals també incorpora els continguts més destacats. 

L’accés a la portada de l’Spiegel Daily és gratuït, però no a les seves informacions. El preu de la subscripció és de 6,99 euros al mes o 2,49 a la setmana. Els subscriptors de l’Spiegel Online tenen accés gratuït al nou producte, mentre que els de la revista impresa han de pagar 50 cèntims setmanals.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram