comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 07 Juny 2017 a les 20:04

El setmanari alemany Der Spiegel va llançar a mitjan maig un diari digital vespertí de pagament. Batejat com a Spiegel Daily, es publica cada dia a les 17 h amb l'objectiu d'oferir les notícies més importants de la jornada, amb anàlisis dels experts, així com un repàs dels debats generats a les xarxes socials, entre d'altres. El nou producte es dirigeix a una audiència que vulgui estar informada de l'actualitat diària al món sense haver d'estar constantment en línia.

L'Spiegel Daily complementa la resta de l'oferta del grup, i és un projecte conjunt dels equips de redacció del setmanari en paper, del diari digital Spiegel Online i d'Spiegel TV, dels quals també incorpora els continguts més destacats. 

L'accés a la portada de l'Spiegel Daily és gratuït, però no a les seves informacions. El preu de la subscripció és de 6,99 euros al mes o 2,49 a la setmana. Els subscriptors de l'Spiegel Online tenen accés gratuït al nou producte, mentre que els de la revista impresa han de pagar 50 cèntims setmanals.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i Col·legi insten els mitjans a seguir les recomanacions sobre la cobertura d'atemptats

Arran de l'atemptat a Barcelona i Cambrils, el Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el [...]

Tornem el 31 d’agost

Amb motiu de les vacances d’estiu, el servei de notícies de Comunicació 21 romandrà inactiu [...]

Educació en comunicació: l'assignatura pendent

"Resulta inconcebible que en la cultura de la imatge i de les narratives audiovisuals [...]

Consens parlamentari per modificar la governança de la CCMA i el CAC

Tots els grups parlamentaris han acordat de manera unànime tornar al consens a l'hora [...]

La difusió dels diaris en paper es redueix un 9,65%

La pèrdua de difusió dels diaris impresos persisteix. El 2016, a Catalunya, les Illes Balears [...]

À Punt cerca continguts audiovisuals d’entreteniment, culturals i divulgatius

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, la mercantil encarregada del funcionament d'À [...]

IB3 integra les redaccions d'esports de ràdio i televisió

La direcció d'IB3 ha decidit apostar per la convergència de mitjans i el model [...]

La diversitat en les indústries culturals centren el nou Quaderns del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat el número 43 de Quaderns del CAC, que [...]

betevé treu a concurs un programa sobre persones amb discapacitat

betevé ha obert una convocatòria per escollir un projecte audiovisual sobre persones amb [...]

En marxa el 5è concurs de guió de projectes transmèdia

Guionistes Associats de Catalunya i el Mercat Audiovisual de Catalunya han posat en marxa la [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.