comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 28 Juny 2017 a les 08:23

El canvi d'hàbits de consum en el sector audiovisual ha provocat Facebook inverteixi en continguts per captar els espectadors que recorren a internet en detriment del televisor. En els darrers mesos, la xarxa social fundada per Mark Zuckerberg ha incrementat l'aposta per les retransmissions esportives.

En aquest context, Facebook i Fox Sports han segellat un acord per emetre conjuntament als Estats Units diversos de partits de la UEFA Champions League (dos partits per dia en la fase de grups, quatre de vuitens de final i quatre de quarts). Les retransmissions seran tant en anglès com en espanyol.

"A mesura que la gent passa cada cop més temps en els dispositius mòbils i les xarxes socials, oferir partits per aquesta via és una extensió natural", assenyala el director d'operacions comercials de Fox Sports, David Nathanson.

Aquesta acord se suma als assolits per Facebook amb Univision per retransmetre partits de les lligues de futbol de Mèxic i Estats Units.

A Espanya, el passat febrer, Facebook va començar a emetre un partit per setmana després d'arribar a un acord amb la Lliga de Futbol i Mediapro.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

NacióDigital torna a liderar el rànquing de diaris digitals en català

NacióDigital ha recuperat el primer lloc en la classificació de diaris digitals en català [...]

El Parlament tomba una comissió d'investigació sobre l'espionatge a periodistes

El ple del Parlament ha rebutjat la creació d'una comissió d'investigació sobre el presumpte [...]

Enderrock llança una revista digital per al País Valencià

El Grup Enderrock ha posat en marxa una edició de la revista digital musical EDR específica [...]

Duart deixarà la CCMA per tornar a Interior

El president en funcions de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, Brauli Duart, [...]

La revista d'Ana Rosa Quintana tanca després de 17 anys

La revista AR impulsada per Ana Rosa Quintana s'acomiadarà el 15 de juny amb el seu número [...]

Telefónica integrarà els continguts de Netflix

Les plataformes televisives de Telefónica a Europa i l'Amèrica Llatina incorporaran els [...]

L'APE crea un premi de periodisme econòmic

L'Associació de Periodistes Europeus ha posat en marxa el Premi de Periodisme Econòmic Carlos [...]

El Govern balear crea una borsa de treball per a periodistes

La Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques de les Illes Balears ha [...]

El CAC obre un espai web sobre la tramitació de la legislació europea sobre l'audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert un apartat al seu web que permet seguir la [...]

Es gesta el magazín digital de periodisme en profunditat La Mira

La Mira és nou projecte de periodisme en profunditat que preveu la seva sortida al setembre. [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.