comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 28 Juny 2017 a les 08:23

El canvi d'hàbits de consum en el sector audiovisual ha provocat Facebook inverteixi en continguts per captar els espectadors que recorren a internet en detriment del televisor. En els darrers mesos, la xarxa social fundada per Mark Zuckerberg ha incrementat l'aposta per les retransmissions esportives.

En aquest context, Facebook i Fox Sports han segellat un acord per emetre conjuntament als Estats Units diversos de partits de la UEFA Champions League (dos partits per dia en la fase de grups, quatre de vuitens de final i quatre de quarts). Les retransmissions seran tant en anglès com en espanyol.

"A mesura que la gent passa cada cop més temps en els dispositius mòbils i les xarxes socials, oferir partits per aquesta via és una extensió natural", assenyala el director d'operacions comercials de Fox Sports, David Nathanson.

Aquesta acord se suma als assolits per Facebook amb Univision per retransmetre partits de les lligues de futbol de Mèxic i Estats Units.

A Espanya, el passat febrer, Facebook va començar a emetre un partit per setmana després d'arribar a un acord amb la Lliga de Futbol i Mediapro.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Arxivada la denúncia de la Fundació Franco contra 'El intermedio'

La Fiscalia de Madrid ha arxivat les diligències obertes per la denúncia de la Fundació [...]

TV3 i la Filmoteca produeixen una docusèrie sobre la història del cinema català

El 7 de gener TV3 estrenarà la docusèrie La gran il·lusió. Relat intermitent del cinema [...]

El Consell de la Informació insta a no simultaniejar periodisme i publicitat

El Consell de la Informació de Catalunya ha reiterat de nou "la importància de no [...]

El 'boom de la publicitat' protagonitza una exposició al Museu del Disseny

El Museu del Disseny de Barcelona ha programat l'exposició El boom de la publicitat. Reclams [...]

L'Institut Barcelona Esports licita la gestió del web i les xarxes socials

L'Institut Barcelona Esports ha obert el procés de licitació per adjudicar els serveis de [...]

Josep Vilar deixa el consell de govern de la CCMA

Nova vacant al consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. El [...]

La plantilla d'À Punt configura el seu primer comitè d'empresa

La plantilla de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, l'empresa que gestiona À Punt [...]

El Periódico crea una xarxa d'expertes per assolir la paritat en els articles d'opinió

El diari El Periódico ha posat en marxa una xarxa d'expertes amb l'objectiu de millorar la [...]

Una jornada aborda l'assetjament a les dones periodistes a les xarxes

El Museu del Disseny de Barcelona acull aquest dimarts, a les 18 h, la jornada #assetjament [...]

'La Marató' bat rècords amb una recaptació de 10.715.430 euros

La 27a edició de La Marató de TV3 va acomiadar la transmissió a la 1.45 h de la matinada amb [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.