comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 28 Juny 2017 a les 08:23

El canvi d'hàbits de consum en el sector audiovisual ha provocat Facebook inverteixi en continguts per captar els espectadors que recorren a internet en detriment del televisor. En els darrers mesos, la xarxa social fundada per Mark Zuckerberg ha incrementat l'aposta per les retransmissions esportives.

En aquest context, Facebook i Fox Sports han segellat un acord per emetre conjuntament als Estats Units diversos de partits de la UEFA Champions League (dos partits per dia en la fase de grups, quatre de vuitens de final i quatre de quarts). Les retransmissions seran tant en anglès com en espanyol.

"A mesura que la gent passa cada cop més temps en els dispositius mòbils i les xarxes socials, oferir partits per aquesta via és una extensió natural", assenyala el director d'operacions comercials de Fox Sports, David Nathanson.

Aquesta acord se suma als assolits per Facebook amb Univision per retransmetre partits de les lligues de futbol de Mèxic i Estats Units.

A Espanya, el passat febrer, Facebook va començar a emetre un partit per setmana després d'arribar a un acord amb la Lliga de Futbol i Mediapro.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

La Guàrdia Civil denúncia Mònica Terribas

La Unió d'Oficials de la Guàrdia Civil ha denunciat Mònica Terribas, directora d'El matí de [...]

El Govern sotmet a informació pública el decret per regular els mitjans comunitaris

El projecte de Decret dels serveis de comunicació audiovisual comunitaris sense ànim de lucre [...]

Periodistes de TVE Catalunya denuncien la manipulació als informatius per l'1-O

El Consell d'Informatius de TVE ha rebut queixes de professionals del centre de producció de [...]

TV3 crea un observatori de tendències i innovació

Televisió de Catalunya ha posat en marxa el Laboratori de Formats, un observatori de noves [...]

La premsa local mallorquina se solidaritza amb els mitjans catalans

L'Associació de Premsa Forana de Mallorca ha mostrat la seva solidaritat amb els mitjans de [...]

Mediapro adquireix el grup Tres60

Mediapro i el fons de capital risc HIG Europe han tancat un acord per a la compravenda de [...]

200 periodistes es manifesten per la llibertat de premsa

Aquest dijous al vespre, uns 200 professionals de la informació es van concentrar en defensa [...]

L'elecció de la direcció de RTVE recupera el consens

Finalment no hi ha hagut pinça PP-PSOE. El Congrés ha aprovat un nou sistema d'elecció de la [...]

Els periodistes valencians i andorrans condemnen les 'coaccions' als homòlegs catalans

La Unió de Periodistes Valencians i l'Associació dels Professionals de la Comunicació [...]

TV3 és líder destacada amb la cobertura de l'operació antireferèndum

TV3 va liderar l'audiència de dimecres de forma destacada amb la cobertura de l'operació [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

1 Octubre - Referèndum
Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.