comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 25 Maig 2018 a les 13:12

Les televisions públiques de França, Itàlia i Alemanya han decidit unir esforços per fer front als nous hàbits de consum audiovisual i a la proliferació de plataformes de continguts a la carta.

L'objectiu de France Télévisions, RAI i ZDF és treballar conjuntament en ficcions europees compartint talent i finançament per competir amb els pressuposts de les grans produccions nord-americanes.

L'aliança es presenta com un espai de cooperació flexible entre els diferents socis segons els seus interessos i públics. Així, els seus membres ja treballen en tres sèries: Leonardo, amb un pressupost de 20 milions d'euros, que s'espera estrenar el 2019; Mirage (amb participació de France Télévisions i ZDF), i Eternal City (amb France Télévisions i RAI i).

La iniciativa resta oberta a la participació d'altres televisions públiques com TVE, les belgues RTBF i VRT, o la suïssa RTS.

L'antecedent a aquesta aliança és Nordic 12, constituïda a l'abril pels principals grups públics de Dinamarca, Suècia, Noruega, Finlàndia i Islàndia per tal de coproduir i intercanviar continguts.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

TVE i RNE estrenen editores d'igualtat de gènere

L'administradora única de RTVE, Rosa María Mateo, ha nomenat les periodistes Alicia G. [...]

Mor Montse Oliva d'El Punt Avui

La matinada de diumenge va morir als 52 anys la periodista Montse Oliva, delegada d'El Punt [...]

La Jornada s'acomiada després de mig any

El proper cap de setmana sortirà el darrer número del diari Jornada gairebé sis mesos després [...]

Tornen les vagues a TV3, ara per recuperar les 35 h setmanals

La vicepresidenta de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, Núria Llorach, va [...]

Convocats els 30ens premis periodístics Pica d'Estats

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha obert la convocatòria de la 30a edició [...]

Malarrassa redueix la periodicitat a quinzenal

El periòdic gratuït Malarrassa de Terrassa aquest octubre ha passat d'una periodicitat [...]

Prisa i Vocento s'alien en la venda de publicitat programàtica

Els grups Prisa i Vocento han arribat a un acord per crear una plataforma conjunta de venda [...]

Prensa Ibérica ultima el llançament de Neomotor

El proper 26 d'octubre es posarà en marxa Neomotor, un nou mitjà multimèdia de Prensa Ibérica [...]

Entra en vigor la nova instrucció sobre la presència de llengua i cultura catalanes a TV i ràdios

La modificació de la Instrucció general sobre la presència de la llengua i la cultura [...]

La Generalitat treu a licitació la inserció d'esqueles a diaris impresos

El Departament de la Presidència ha obert el procés de licitació per adjudicar el servei de [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.