comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 25 Maig 2018 a les 13:12

Les televisions públiques de França, Itàlia i Alemanya han decidit unir esforços per fer front als nous hàbits de consum audiovisual i a la proliferació de plataformes de continguts a la carta.

L'objectiu de France Télévisions, RAI i ZDF és treballar conjuntament en ficcions europees compartint talent i finançament per competir amb els pressuposts de les grans produccions nord-americanes.

L'aliança es presenta com un espai de cooperació flexible entre els diferents socis segons els seus interessos i públics. Així, els seus membres ja treballen en tres sèries: Leonardo, amb un pressupost de 20 milions d'euros, que s'espera estrenar el 2019; Mirage (amb participació de France Télévisions i ZDF), i Eternal City (amb France Télévisions i RAI i).

La iniciativa resta oberta a la participació d'altres televisions públiques com TVE, les belgues RTBF i VRT, o la suïssa RTS.

L'antecedent a aquesta aliança és Nordic 12, constituïda a l'abril pels principals grups públics de Dinamarca, Suècia, Noruega, Finlàndia i Islàndia per tal de coproduir i intercanviar continguts.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Arxivada la denúncia de la Fundació Franco contra 'El intermedio'

La Fiscalia de Madrid ha arxivat les diligències obertes per la denúncia de la Fundació [...]

TV3 i la Filmoteca produeixen una docusèrie sobre la història del cinema català

El 7 de gener TV3 estrenarà la docusèrie La gran il·lusió. Relat intermitent del cinema [...]

El Consell de la Informació insta a no simultaniejar periodisme i publicitat

El Consell de la Informació de Catalunya ha reiterat de nou "la importància de no [...]

El 'boom de la publicitat' protagonitza una exposició al Museu del Disseny

El Museu del Disseny de Barcelona ha programat l'exposició El boom de la publicitat. Reclams [...]

L'Institut Barcelona Esports licita la gestió del web i les xarxes socials

L'Institut Barcelona Esports ha obert el procés de licitació per adjudicar els serveis de [...]

Josep Vilar deixa el consell de govern de la CCMA

Nova vacant al consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. El [...]

La plantilla d'À Punt configura el seu primer comitè d'empresa

La plantilla de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, l'empresa que gestiona À Punt [...]

El Periódico crea una xarxa d'expertes per assolir la paritat en els articles d'opinió

El diari El Periódico ha posat en marxa una xarxa d'expertes amb l'objectiu de millorar la [...]

Una jornada aborda l'assetjament a les dones periodistes a les xarxes

El Museu del Disseny de Barcelona acull aquest dimarts, a les 18 h, la jornada #assetjament [...]

'La Marató' bat rècords amb una recaptació de 10.715.430 euros

La 27a edició de La Marató de TV3 va acomiadar la transmissió a la 1.45 h de la matinada amb [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.