Al juliol, el Diari de Vilanova va endegar una nova etapa amb un canvi en la propietat que va evitar-ne el tancament. Gairebé dos mesos després, aquest 10 de setembre, la nova editora Edicions Comarca 17 ha culminat la reformulació del mitjà en el seu número 26.904 amb una renovació profunda tant d’aspecte com de concepte.

Quant a la nova imatge, el canvi més significatiu es troba en la portada, que deixa d’estar encapçalada pel tradicional Diari de Vilanova, el qual empetiteix i queda com a apèndix de l’acrònim DV, que passa a ser la marca visible.

Aquesta novetat lliga amb una ampliació dels continguts, que ara també abasten l’Alt i el Baix Penedès (amb capitals que també comencen amb ‘v’, Vilafranca i el Vendrell), complementant-se amb algunes informacions d’àmbit català. Així doncs, a banda del Garraf, el DV ara també es distribueix a les dues comarques penedesenques i en alguns punts estratègics de Barcelona (Rambles, grans magatzems i estacions de tren).

Aquesta remodelació es materialitza en les noves seccions Local (per a Vilanova, que conserva el protagonisme del mitjà), Garraf (per a informacions del conjunt de la comarca i de la resta de poblacions, que fins ara tenien secció pròpia), Penedès i País, les quals es completen amb Gastronomia i viatges (una altra novetat), Cultura i espectacles, i Esports.

A banda de la reestructuració de les seccions, el nou Diari de Vilanova fa una aposta per donar més profunditat a la informació, amb més reflexió, anàlisi, reportatges i entrevistes, deixant la informació més immediata per al portal, que també ha estat renovat (malgrat encara hi falta incorporar algunes novetats).

El primer número de la nova etapa ha sortit amb un tiratge de 10.000 exemplars, gairebé el doble que fins ara, i ha incrementat el preu d’1,80 a 2 euros. 

 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram