comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 14 abril 2016 a les 14:07

La gran majoria de diaris editats a Catalunya, les Illes Balears i el País Valencià han perdut lectors respecte l’any passat, segons les dades de la primera onada de 2016 de l’Estudi General de Mitjans. Els únics que guanyen lectors i trenquen aquesta dinàmica són Levante-EMV, Diari de Tarragona i El Periódico Mediterráneo, capçaleres que ja van créixer en l’onada de desembre (aleshores acompanyades d’Última Hora).

En concret, segons el darrer EGM, La Vanguardia es manté com el diari amb més difusió amb 634.000 lectors, 84.000 menys que en la primera onada de 2015, seguit d’El Periódico, amb 489.000, que en perd 56.000 respecte l’any passat.

A força distància es troben Levante-EMV, amb 266.000 lectors (+7.000); Información, amb 203.000 (-17.000); Última Hora, amb 177.000 (-2.000); El Punt Avui, 131.000 (-12.000); l’Ara, amb 119.000 (-22.000); Las Provincias, 113.000 (-15.000); Diario de Mallorca, 94.000 (-5.000); Mediterráneo, amb 92.000 (+25.000); Diari de Tarragona, amb 88.000 lectors (+6.000), i Segre, també amb 88.000 lectors (-13.000).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.