La cadena pública catalana ha estat la més vista a l’abril per vuitè mes consecutiu, malgrat la segona li ha tornat a escurçar l’avantatge, i aquest és de mig punt (al febrer era de 2,5 punts). En concret, TV3 ha registrat un 12% de quota de pantalla, el mateix resultat que al març, mentre que Telecinco fa un 11,5%, guanyat mig punt respecte el mes anterior. 

Per darrere queden Antena 3, amb un 10,4% de share (creix quatre dècimes respecte el març), i amb un 6,9% empaten La 1 i laSexta (guanyen una dècima respectivament). A continuació es troben Cuatro, que cau dos llocs amb un 6,6% de quota (perd tres dècimes), i 8tv, amb un 3,8% (en suma dues).

A banda, TV3 ha estat la cadena més vista durant 15 dels 30 dies d’abril; ha liderat el rànquing de programes amb més audiència 25 dies, dels quals 19 gràcies als Telenotícies, i ha situat 20 programes entre els 40 més vistos, entre els quals set entre els deu primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 obté una quota de pantalla de l’1,5% (perd una dècima respecte març), el Super3/33 de l’1,2% (en retrocedeix dues), i l’Esport3 de l’1,3% (repeteix resultat).

Telecinco es manté líder a l’Estat

En el conjunt de l’Estat, a l’abril, Telecinco ha conservat el primer lloc per 20è mes seguit, amb un 15,4% de quota de pantalla (set dècimes més que al març), distanciant-se una mica més de la seva principal rival, Antena 3, que es queda amb un 13% (guanya dues dècimes). Per darrere segueixen La 1 amb el 10% de share (puja una dècima dècimes); laSexta, amb un 7,5% (també en guanya una), i Cuatro, amb 6,7% (cau dues dècimes).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram