Durant els primers tres mesos de 2016, Prisa ha obtingut un benefici net de 13 milions d’euros, un 49,4% més que els 8,7 milions del mateix període de l’any passat. A més, ha registrat un benefici d’explotació de 39 milions, un 18,8% superior als 32,9 milions de 2015.

En el primer trimestre de 2016, els ingressos d’explotació de Prisa han estat de 324,5 milions d’euros, un 3,5% menys que respecte els 336,4 de l’any passat, mentre que les despeses s’han reduït un 3,9%, passant dels 280,6 milions dels primers tres mesos de 2015 als 269,5 actuals.

Per divisions, la ràdio registra un benefici d’explotació de mig milió d’euros, quan en els tres primers mesos de 2015 va obtenir unes pèrdues d’1,2 milions. En aquest àmbit, els ingressos són de 59,9 milions (cauen un 8,8%), dels quals 54,5 són publicitaris (-10,3%).

En canvi, l’àrea de premsa assumeix unes pèrdues d’explotació d’1,8 milions, que tot i així suposen una millora del 73,2% respecte els 6,9 milions negatius de fa un any. En aquest cas, els ingressos són de 57,2 milions (+2,3%), dels quals 23,8 pertanyen a la publicitat (+3,8%) i 23,4 milions a les vendes (-4,1%).

Per la seva part, l’àrea audiovisual del grup (la portuguesa Media Capital) registra 3,7 milions de benefici d’explotació (-1,3%) i la d’educació 44,4 milions (+1,1%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram