El Club Super3 fa un pas endavant en l’àmbit digital coincidint amb el seu 25è aniversari: actualitza el seu web, estrena carnet digital i llança un canal a YouTube.

Per una banda, ha renovat el seu portal, que a més de presentar un nou disseny ha estat adaptat per a mòbils i tauletes. Pel que fa a la navegació, el nou super3.cat simplifica l’accés als continguts clau del canal i ofereix més interactivitat als usuaris.

Abans la seva posada en marxa, el nou web va ser testat per 150 nens i nenes d’entre 6 i 8 anys de les escoles Puigberenguer (Manresa), l’Avenç (Sant Cugat), Claret (Barcelona) i Vedruna de Gràcia (Barcelona), amb l’objectiu de poder fer les modificacions necessàries per millorar l’experiència dels usuaris.

Per altra banda, el Club Super 3 ha estrenat el seu carnet digital, que es pot obtenir de manera immediata tant a través del nou web com del mòbil amb l’aplicació gratuïta Super3 Carnet (disponible per a sistemes iOS i Android), de manera que es pot començar a fer servir des del primer moment. El carnet digital no substitueix el físic, que continuarà sent vàlid i que els nous socis continuaran reben a casa com fins ara.

Amb la nova aplicació, les mares i els pares dels súpers poden accedir a tots els avantatges del club, participar en els concursos i accions del Super3 i tenir tota la informació de les 200 activitats gratuïtes que organitza a tot el territori. Aquesta nova app s’afegeix a l’estrenada la tardor passada i enfocada al consum de vídeo de les sèries i programes del canal.

Finalment, la tercera novetat digital del Super3 és l’estrena d’un canal a YouTube per tal que els seus continguts arribin al major nombre d’usuaris. El nou canal oferirà els videoclips del Super3, els espectacles de la Festa dels Súpers, un recull dels millors gags de la família del Super3, així com les històries i les cançons del Mic. Aquests continguts s’aniran ampliant gradualment.

Alt consum del Super3 a la xarxa

La CCMA destaca el gran seguiment de programes i sèries del canal Super3 a internet. Segons explica, el web super3.cat té un consum mitjà mensual de 190.0000 usuaris únics i de 3.000.000 de pàgines vistes. Quan se celebra la Festa dels Súpers, a l’octubre, l’audiència es dispara: en la darrera edició, va registrar 250.000 usuaris únics i 3.500.000 de pàgines vistes.

Per altra banda, el consum de vídeos infantils té una mitjana mensual de gairebé 100.000 usuaris únics i 750.000 reproduccions. La Corporació destaca que el 45% dels vídeos del Super3 són reproduïts a través de les aplicacions de telèfons mòbils i tauletes; el 42%, a través de portals web, i el 13% a través dels televisors connectats.

Pel que fa al consum de vídeo a través de les apps del Super3, s’ha passat de les gairebé 275.000 reproduccions de l’octubre de 2015 a les quasi 600.000 del passat abril. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram