Informació i Comunicació de Barcelona (ICB), gestora de BTV, ha obert una convocatòria de concurs públic per al desenvolupament de propostes de disseny de la creativitat audiovisual del grup, en el marc de la renovació integral de la identitat corporativa que ha d’acompanyar el canvi definitiu d’un model clàssic de televisió i ràdio a un de transmèdia.

En concret, el present concurs és per seleccionar tres persones o equips perquè desenvolupin una proposta per a la imatge dinàmica de BTV, la qual es basarà en el manual d’estil guanyador en una convocatòria anterior per a la identitat visual gràfica (estàtica). Dels tres projectes, el jurat n’escollirà un.

Les persones o equips que hi vulguin participar tenen fins al 12 de juliol per presentar un màxim de tres projectes realitzats en els darrers cinc anys que es puguin encabir en alguna de les següents categories: motion graphics, videoclips, animació, títols de crèdit, identitat programes TV/cinema, continuïtat de cadena, branded content, espots o campanyes integrades.

El jurat escollirà tres finalistes, els quals hauran de desenvolupar una proposta de creativitat audiovisual de BTV a partir de la gràfica guanyadora del concurs d’identitat visual.

El projecte guanyador, dotat amb 49.500 euros, es donarà a conèixer el 16 de setembre, i haurà d’estar implementat el gener de 2017. Per la seva part, les dues propostes finalistes descartades rebran 5.000 euros. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram