El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya ha fet públiques les campanyes de comunicació guanyadores de la tercera edició dels Premis Impacte. Enguany, en l’àmbit comercial, s’ha distingit la campanya Mediterràniament d’Estrella Damm i el festival Primavera Sound, mentre que en l’àmbit social s’ha decidit guardonar La marató de TV3 i l’ONG Proactiva Open Arms.

Els Premis Impacte es lliuraran aquest dijous a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm de Barcelona, en el marc de la Festa d’Estiu que organitza anualment el Col·legi, punt de trobada dels professionals de la publicitat i les relacions públiques.

Durant la vetllada també s’homenatjarà Gerard Olivé, fundador de la consultora BeRepublic i cofundador d’empreses digitals com Wallapop i Deliberry, a qui es farà membre d’honor del Col·legi.

Als Premis Impacte podien optar aquelles campanyes realitzades en la seva totalitat o en part a Catalunya entre juny de 2015 i maig de 2016, i que haguessin desenvolupat una estratègia de comunicació “notòriament exitosa” o una gran repercussió mediàtica en la societat catalana. El jurat també ha tingut en compte la confluència de diferents tècniques de comunicació, així com el caràcter innovador i creatiu de les campanyes. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram