L’Antiga Fàbrica Estrella Damm de Barcelona va acollir aquest dijous el lliurament de la tercera edició dels Premis Impacte atorgats pel Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya a les campanyes amb més repercussió mediàtica en la societat catalana.

L’acte, presidit per la consellera de la Presidència de la Generalitat, Neus Munté, va tenir lloc en el marc de la quarta edició Festa d’Estiu, organitzada pel Col·legi com a punt de trobada del sector, i en la qual es va estrenar com a degana Rosa Romà. En la seva intervenció, Munté va destacar la “gran qualitat del sector de la publicitat a Catalunya”, el qual “ha estat pioner i que té ara una gran projecció”.

Enguany, el primer Premi Impacte en l’àmbit social ha estat per a La marató de TV3, mentre que el segon és per a l’ONG Proactiva Open Arms. En la modalitat comercial, el primer Premi Impacte se l’ha endut la campanya Mediterràniament d’Estrella Damm, i el segon ha estat per al festival Primavera Sound.

A banda, durant la vetllada, Gerard Olivé, fundador de la consultora BeRepublic i cofundador d’empreses digitals com Wallapop i Deliberry, va ser distingit com a membre d’honor del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram