La forta davallada d’audiència de TV3 a l’estiu “no ha estat cap sorpresa”, ha admès el seu director, Jaume Peral. Qüestionat sobre els mals resultats en la sessió de control parlamentari a la CCMA, ha argumentat que entraven “dins la tendència històrica” de la cadena als estius. A més, segons Peral, la caiguda també és atribuïble a una graella “austera” amb tan sols dues estrenes, sent la generalista amb menys nous programes.

El director de TV3 ha explicat que aquesta austeritat programàtica estiuenca es va fer a consciència a causa de les limitacions pressupostàries, apostant per “guardar tota l’artilleria” de cara al setembre per iniciar “la remuntada”. De fet, Peral ha destacat que, a dia 15, TV3 ja torna a ser líder a Catalunya amb un 11,2% de quota de pantalla de mitjana mensual.

Amb una graella de tardor “potent” i “competitiva”, l’aspiració és arribar tancar el 2016 encadenant set anys consecutius de lideratge. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram