L’increment de la competència entre les plataformes audiovisuals de pagament ha anat acompanyat d’un augment dels consumidors d’aquests serveis. A Catalunya, el percentatge d’abonats ja arriba al 27,5% de la població major de 18 anys, segons indica el darrer Òmnibus de la Generalitat realitzat pel Centre d’Estudis d’Opinió.

En la franja de 18 a 24 anys, el percentatge d’abonats a serveis audiovisuals de pagament és del 31,2%; en la de 25-34 anys arriba fins al 40,5%; en la franja 35-49 és del 27,1%; en la de 50 a 64 anys se situa en el 30,5% , i a partir dels 65 anys es queda en el 16,6% d’abonats.

De la població subscrita en alguna de les plataformes existents, la gran majoria ho està a Movistar+/Yomvi, amb el 67,5%. Per darrere queden Vodafone/Ono amb un 13,1% dels abonats; Orange/Jazzbox, amb el 9,3%; Netflix, 8,9%; Filmin, l’1%, i Wuaki amb un 0,4%.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram