El consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha nomenat Martí Patxot com a nou director corporatiu de l’àrea comercial i de màrqueting en substitució de Carles Manteca, qui exercia el càrrec des de feia dos anys, quan es va crear.

La direcció de la CCMA explica que, un cop “consolidat l’espai de sinergies” entre els diferents mitjans del grup, Patxot assumeix el repte “d’avançar en el desenvolupament de noves fórmules i estratègies de comercialització de la publicitat i de noves línies de negoci”.

El nou director comercial i de màrqueting de la Corporació té l’encàrrec d’optimitzar els productes vinculats a continguts i programes de Televisió de Catalunya, Catalunya Ràdio i els mitjans digitals, amb l’objectiu de “maximitzar els ingressos i establir noves complicitats amb el sector”.

Patxot fins ara era director de mitjans digitals de la CCMA, on al maig va aterrar com a màxim responsable Saül Gordillo, també director de Catalunya Ràdio.

Per la seva part, Carles Manteca es reincorpora a Televisió de Catalunya, on havia estat cap d’antena i programació, amb funcions encara per definir.

Enginyer de Telecomunicacions, Martí Patxot es va incorporar a CCMA el 1999 com a responsable d’operacions de TVC Multimèdia; el 2005 va ser nomenat director tècnic d’Activa Multimèdia Digital; el 2008, director de producte i relació amb el client; el 2011, responsable de nou negoci digital al departament comercial de TV3, i el 2013 va assumir la direcció dels mitjans digitals. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram