L’associació IAB Spain ha posat en marxa un comitè d’experts que s’encarregarà de revisar i establir la metodologia més adequada per a l’Estudi d’inversió de publicitat digital. “Aquest comitè d’experts té l’objectiu d’apuntalar la millor metodologia possible perquè les dades que IAB aporta al seu estudi d’inversió siguin la gran referència en el mercat publicitari”, explica el director general, Antonio Traugott.

“La combinació d’experts en la investigació, professionals del sector digital i l’Associació Espanyola d’Anunciants proporcionarà una credibilitat a l’informe que sens dubte ajudarà a què tota la indústria digital compti amb unes dades molt sòlides”, afegeix.

El comitè d’experts està format pels membres de la junta directiva del grup de treball de l’estudi d’inversió: Ángel Nebot (Smartclip), Ignacio Orero (Maxus), Nacho Azcoitia (YOC), Borja Fernández (Vocento) i Gonzalo Pulito (OMD); pels experts en investigació Manuel Sala (OJD), Gonzalo Iruzubieta (comScore) i Eduardo Madinaveitia (Zenith), i per Begoña Gómez (Associació Espanyola d’Anunciants) i Jorge Planes (PwC). Completen l’equip per part d’IAB Antonio Traugott, director general; Belén Acebes, directora de màrqueting i investigació, i Paco Anes, responsable de l’àrea de Mobile & new media. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram