La plataforma televisiva de Telefónica ha signat un acord amb Kantar Media per dissenyar, implementar i gestionar un servei propietari de mesurament d’audiència. El servei utilitzarà la tecnologia Return Path Data (RPD) de Kantar Media per mesurar el consum de televisió dels abonats a Movistar+ a través de la via de retorn dels descodificadors i altres dispositius connectats.

L’acord inclou el mesurament del consum de TV lineal, en diferit i de serveis de vídeo sota demanda (VOD). A més, Movistar+ tindrà accés al software d’anàlisi Instar Analytics de Kantar Media.

El servei de mesurament d’audiència de RPD de la plataforma de Telefónica és un complement a l’actual operació d’audimetria a l’Estat, segons assenyala Kantar Media.

“Amb aquesta projecte, Movistar+ vol contribuir a l’adequació del mercat publicitari als nous hàbits de consum audiovisual dels consumidors”, ha explicat Felipe de Lucas, director comercial de publicitat. “Confiem que, per als anunciants i agències de mitjans, aquesta nova eina permeti impulsar i fer més efectiva la comunicació multiplataforma. I considerem a Kantar Media el soci més adequat per a aquest propòsit”, ha afegit. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram