El grup Mediapro ha incorporat Stephen Johnstone com a nou director general de continguts al Regne Unit. D’aquesta manera, la productora busca reforçar la delegació a Londres per potenciar la seva participació en la producció de continguts internacionals.

El seu nomenament s’emmarca en l’estratègia d’expansió internacional de Mediapro, que al maig ja va fitxar el productor televisiu Ran Telem com a director de desenvolupament de continguts internacionals. 

Stephen Johnstone s’encarregarà de promoure la producció de continguts a través de l’associació amb talents locals i mitjançant la generació i detecció de noves oportunitats de negoci en l’àmbit de la producció.

Mediapro compta amb delegacions a Londres i Manchester, les quals fins ara es dedicaven bàsicament a la producció de canals i documentals i a la prestació de serveis audiovisuals.

Johnstone ha estat director del Group M Entertainment per a Europa, Pròxim Orient i Àfrica els darrers quatre anys. A banda, ha treballat a Channel 4 i durant una dècada va ser responsable dels canals juvenils de Turner Broadcasting. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram