comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 28 Octubre 2016 a les 12:57

El portal de Catalunya Ràdio recupera l’oferta a la carta hora a hora i l’enriqueix amb els millors moments de cada programa. Així doncs, els usuaris de catalunyaradio.cat poden navegar a través d’una graella de passat i recuperar qualsevol bloc horari dels darrers deu dies de l’emissora. A més, en cada programa hi ha una selecció dels àudios amb més clics.

La renovació de l’oferta a la carta a través de blocs horaris (que properament s’implementarà a la resta d’emissores del grup) és un pas més en el conjunt d’accions que Catalunya Ràdio està duent a terme per reforçar la seva presència digital.

A més, Catalunya Ràdio és a punt d’estrenar una nova aplicació mòbil que incorporarà diverses eines per participar i interactuar amb l’emissora, i a principis d’any presentarà una graella digital que complementarà la d’antena, amb una programació de continguts per al web i l’app que ampliarà l’oferta ja existent.

Fruit de la reformulació de l’estratègia a internet i les xarxes socials, Catalunya Ràdio ha experimentat un fort creixement en el consum digital en les primeres setmanes de la nova temporada respecte anys anteriors, segons destaca l’emissora. 

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Comentaris  

0 #1 Borgut 28-10-2016 18:39
Per aquesta via anem bé. Cal incidir i reforçar encara més la facilitat d'accés des de qualsevol punt del territori de parla catalana (publicitat a la Catalunya del Nord, al País Valencià etc)

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

TVE pren mesures per evitar noves multes per publicitat encoberta

RTVE ha decidit recórrer davant l'Audiència Nacional les diferents multes imposades per la [...]

Mediapro incorpora la productora de Daniel Burman

La relació entre Mediapro i Oficina Burman puja de nivell. La productora argentina del [...]

La FAPE crea el premi Palabra

La Federació d'Associacions de Periodistes d'Espanya ha obert la convocatòria de la primera [...]

Salvador Enguix, Empar Marco i Josep Ramon Lluch aspiren a dirigir la nova RTVV

El consell rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació ha escollit tres [...]

Núvol fa créixer el seu projecte

Coincidint amb el seu cinquè aniversari (el compleix a l'abril), el digital cultural Núvol ha [...]

Unanimitat per obrir TV3 a la participació ciutadana

La comissió de control parlamentari de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals va [...]

El festival Sitges Next reformula els seus premis

Els dies 5 i 6 de maig se celebrarà la tercera edició del festival d'innovació en comunicació [...]

Lavinia entra en l'accionariat de l'agregador audiovisual Tviso

El grup Lavinia ha adquirit una participació minoritària de la start-up Tviso, un agregador [...]

Línia Vallès arriba a les 600 edicions revalidant el lideratge

El setmanari Línia Vallès ha editat aquest divendres el seu número 600. La capçalera, fundada [...]

Beatriz Setuain, nova directora d'Imagina International Sales

Mediapro ha promocionat Beatriz Setuain Arraiza com a nova directora de la distribuïdora [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.