comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 22 Novembre 2016 a les 12:49

El comitè d’empresa dels informatius d’IB3, actualment adjudicats a CBM, ha mostrat la seva “preocupació” i “descontent” amb el plec de condicions del procés de licitació del servei endegat per l’ens. Segons els representants de la plantilla, aquesta tem que, un cop més, el compliment de les exigències del nou concurs públic acabi repercutint en les condicions laborals.

“Pensam que és un document que obre la porta la precarització de la nostra feina i, en conseqüència, del producte”, adverteix el comitè sobre la redacció del plec. “A més, ens preocupa que el nou plec pugui repercutir negativament cap a les empreses del sector audiovisual de les Illes, que ja han rebut prou als darrers temps”, afegeix.

El comitè d’empresa demana a la direcció d’IB3 que garanteixi que les condicions laborals dels treballadors “no es tocaran”.

Increment de pressupost, personal i continguts

El preu de licitació del servei d’informatius d’IB3 és de 15.328.913,94 euros (sense IVA) per un contracte de dos anys (prorrogable dues anualitats més) que es començaria a executar el 27 de febrer de 2017. El termini per presentar ofertes finalitza el 12 de desembre.

El pressupost és un 10% més alt que l’actual, i contempla la incorporació de més personal i una ampliació dels continguts. Per una banda, estableix una plantilla mínima de 185 treballadors, un increment del 17,8% respecte els 157 actuals. Per l’altra, els continguts informatius de televisió passaran d’uns 1.390 minuts setmanals a 1.500, i els de ràdio de 1.784 minuts a 2.400.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.