comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 11 Gener 2017 a les 12:54

El productor i guionista Aitor Gabilondo i Mediaset han signat la creació de la productora de continguts audiovisuals de ficció Alea Media, amb un 60% de l’accionariat per al creador i el 40% restant per al grup de comunicació. “Que Mediaset faci una productora al voltant d’un guionista o un showrunner és tota una declaració d’intencions i confirma que els temps estan cambiant”, assenyala Gabilondo, productor executiu de la sèrie El Príncipe, i guionista entre d’altres de Periodistas o El comisario, emeses a Telecinco

“Estem vivint el moment més efervescent per a la ficció televisiva que jo he conegut, i això és un gran repte i una gran oportunitat per als creadors. Em sento un privilegiat de poder-ho viure des d’aquesta posició”, destaca Aitor Gabilondo, que es va iniciar com a guionista de programes de la televisió pública basca. “Aquesta és una productora acord amb aquests temps i espero que es converteixi en un pol d’atracció per al talent”, assenyala sobre Alea Media, que s’uneix a les productores de confiança de Mediaset.

Per la seva part, el director general de continguts de Mediaset, Manuel Villanueva, ha destacat que la trajectòria de Gabilondo està “molt lligada” a la del grup. “No hi ha millor notícia que anunciar aquest pas que donem junts en un moment en què la ficció nacional, a més de ser un gènere a l’alça cada cop més consumit i valorat, és dels de major projecció a nivell internacional”, ha afirmat el directiu. 

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

El Suprem ratifica la condemna a Rogelio Rengel per estafar Luis del Olmo

La Sala Penal del Tribunal Suprem ha confirmat la condemna a deu anys i sis mesos de presó [...]

L'Ara és el diari que més creix a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans mostra una recuperació en part dels [...]

La Societat Catalana de Comunicació ret homenatge a Joan Fuster

La junta de la Societat Catalana de Comunicació de l'Institut d'Estudis Catalans homenatja [...]

L'ACN crea una borsa de treball per a substitucions

L'Agència Catalana de Notícies ha obert una convocatòria per crear una borsa de treball de [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.