comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 20 Gener 2017 a les 11:00

Liquid Media, filial de Mediapro, serà l’encarregada de realitzar els informatius d’IB3 a partir del 27 de febrer. La productora ha obtingut la puntuació més alta en el procés licitació del servei per poc marge de diferència.

En concret, la mesa de contractació ha atorgat 94,80 punts a l’oferta de Liquid Media; 94,02 a la de CBM (del grup Secuoya), actual adjudicatària del servei, i 88,45 punts a la proposta conjunta de New Media (Lavinia) i Chip Audiovisual (Heraldo).

L’oferta econòmica de Liquid Media és de 13.463.022,51 euros (sense IVA), un 12,17% inferior als 15.328.913,94 euros de licitació. El contracte és per dos anys prorrogable dues anualitats més.

Segons estableixen les bases, la nova adjudicatària ha d’assumir els actuals 157 treballadors i ampliar-los fins a 185. A més, en la nova etapa, els continguts informatius de televisió passaran d’uns 1.390 minuts setmanals a 1.500, i els de ràdio de 1.784 minuts a 2.400.

Al novembre, quan es va endegar el procés de licitació, el comitè d’empresa d’informatius va mostrar la seva inquietud davant un plec de condicions que al seu parer obria la porta a la precarització laboral.

La internalització haurà d’esperar

Amb l’adjudicació a Liquid Media, els informatius d’IB3 continuaran externalitzats almenys fins al febrer 2019, poc abans d’acabar l’actual legislatura. D’aquesta manera, la voluntat del Govern de les Illes Balears d’internalitzar-los durant aquest mandat es complica. Amb tot, l’Executiu no descarta que passats aquests dos anys s’internalitzi la plantilla d’informatius, sempre i quan el Consell Assessor de Continguts i Programació impulsat pel Parlament així ho recomani.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El Clúster impulsa la Setmana del Talent Audiovisual

El Clúster Audiovisual de Catalunya ha transformat el Pitching Audiovisual [...]

Els premis Boehringer guardonen un reportatge de 'Sense ficció'

El jurat de la 30a edició dels Premis Boehringer Ingelheim al Periodisme en Medicina ha [...]

La programació televisiva d'À Punt pren forma

El consell rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació ha aprovat [...]

El programa 'Deuwatts' de betevé guanya el premi periodístic d’ATLL

El programa Deuwatts de betevé ha guanyat la quarta edició del Premi Periodístic ATLL de [...]

Alcalá Meco censura un monogràfic de Revista de Catalunya sobre Prat de la Riba

Revista de Catalunya va enviar un exemplar d'un monogràfic sobre Enric Prat de la Riba a la [...]

La CCMA fusiona les direccions de vendes de Barcelona i Madrid

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha unificat les direccions de vendes de [...]

Ramon Rovira dirigirà RAC1 i 8tv

El Grupo Godó ha fitxat el periodista Ramon Rovira com a director general audiovisual, [...]

El BOE 'crea' les comarques de Breña, Marisma i Nogal

El Butlletí Oficial de l'Estat ha rebatejat les comarques de la Garrotxa, el Maresme i la [...]

La innovació televisiva retorna al CCCB amb el 23è Miniput

El Teatre del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) acull dissabte la 23a [...]

À Punt i les ràdios municipals avancen en les vies de col·laboració

La directora general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, Empar Marco; la [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.