comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 20 Gener 2017 a les 11:00

Liquid Media, filial de Mediapro, serà l’encarregada de realitzar els informatius d’IB3 a partir del 27 de febrer. La productora ha obtingut la puntuació més alta en el procés licitació del servei per poc marge de diferència.

En concret, la mesa de contractació ha atorgat 94,80 punts a l’oferta de Liquid Media; 94,02 a la de CBM (del grup Secuoya), actual adjudicatària del servei, i 88,45 punts a la proposta conjunta de New Media (Lavinia) i Chip Audiovisual (Heraldo).

L’oferta econòmica de Liquid Media és de 13.463.022,51 euros (sense IVA), un 12,17% inferior als 15.328.913,94 euros de licitació. El contracte és per dos anys prorrogable dues anualitats més.

Segons estableixen les bases, la nova adjudicatària ha d’assumir els actuals 157 treballadors i ampliar-los fins a 185. A més, en la nova etapa, els continguts informatius de televisió passaran d’uns 1.390 minuts setmanals a 1.500, i els de ràdio de 1.784 minuts a 2.400.

Al novembre, quan es va endegar el procés de licitació, el comitè d’empresa d’informatius va mostrar la seva inquietud davant un plec de condicions que al seu parer obria la porta a la precarització laboral.

La internalització haurà d’esperar

Amb l’adjudicació a Liquid Media, els informatius d’IB3 continuaran externalitzats almenys fins al febrer 2019, poc abans d’acabar l’actual legislatura. D’aquesta manera, la voluntat del Govern de les Illes Balears d’internalitzar-los durant aquest mandat es complica. Amb tot, l’Executiu no descarta que passats aquests dos anys s’internalitzi la plantilla d’informatius, sempre i quan el Consell Assessor de Continguts i Programació impulsat pel Parlament així ho recomani.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.