comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 20 Gener 2017 a les 11:00

Liquid Media, filial de Mediapro, serà l’encarregada de realitzar els informatius d’IB3 a partir del 27 de febrer. La productora ha obtingut la puntuació més alta en el procés licitació del servei per poc marge de diferència.

En concret, la mesa de contractació ha atorgat 94,80 punts a l’oferta de Liquid Media; 94,02 a la de CBM (del grup Secuoya), actual adjudicatària del servei, i 88,45 punts a la proposta conjunta de New Media (Lavinia) i Chip Audiovisual (Heraldo).

L’oferta econòmica de Liquid Media és de 13.463.022,51 euros (sense IVA), un 12,17% inferior als 15.328.913,94 euros de licitació. El contracte és per dos anys prorrogable dues anualitats més.

Segons estableixen les bases, la nova adjudicatària ha d’assumir els actuals 157 treballadors i ampliar-los fins a 185. A més, en la nova etapa, els continguts informatius de televisió passaran d’uns 1.390 minuts setmanals a 1.500, i els de ràdio de 1.784 minuts a 2.400.

Al novembre, quan es va endegar el procés de licitació, el comitè d’empresa d’informatius va mostrar la seva inquietud davant un plec de condicions que al seu parer obria la porta a la precarització laboral.

La internalització haurà d’esperar

Amb l’adjudicació a Liquid Media, els informatius d’IB3 continuaran externalitzats almenys fins al febrer 2019, poc abans d’acabar l’actual legislatura. D’aquesta manera, la voluntat del Govern de les Illes Balears d’internalitzar-los durant aquest mandat es complica. Amb tot, l’Executiu no descarta que passats aquests dos anys s’internalitzi la plantilla d’informatius, sempre i quan el Consell Assessor de Continguts i Programació impulsat pel Parlament així ho recomani.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Patrícia Plaja i Marc Homedes guanyen el Premi Blanquerna de comunicació

La cap de comunicació dels Mossos d'Esquadra, Patrícia Plaja, i el cap de comunicació de la [...]

L'Eurocambra estudiarà la 'manipulació' informativa a TVE

La Comissió de Peticions del Parlament Europeu ha admès a tràmit la sol·licitud del Consell [...]

À Punt treu a licitació el doblatge de llargmetratges i minisèries

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació ha posat en marxa una nova tongada de processos [...]

El periodisme gironí lliura els 9ens Premis Carles Rahola

L'Auditori de Girona va acollir aquest dijous al vespre el lliurament de la novena edició [...]

El sector TIC català premia La Vanguardia

La 23a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica celebrada dijous va distingir La [...]

Competència investiga les condicions que Atresmedia i Mediaset imposen als anunciants

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència ha incoat sengles expedients sancionadors [...]

La Xarxa licita la contractació d'una plataforma de vídeo sota demanda i en directe

La Xarxa Audiovisual Local ha obert el procés de licitació per a la contractació dels serveis [...]

El CAC denuncia 19 continguts d'internet que inciten a la violència masclista

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha denunciat davant el fiscal especial de delictes [...]

Els professionals de TVE documenten 50 nous casos de males pràctiques

Un informe del Consell d'Informatius de TVE corresponent al quart trimestre de 2017 documenta [...]

L'Ajuntament de Sant Cugat licita el servei de 'press clipping' digital

L'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès ha obert el procés de licitació per a la contractació [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

ICUB districte cultural
Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.