comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 20 Gener 2017 a les 11:00

Liquid Media, filial de Mediapro, serà l’encarregada de realitzar els informatius d’IB3 a partir del 27 de febrer. La productora ha obtingut la puntuació més alta en el procés licitació del servei per poc marge de diferència.

En concret, la mesa de contractació ha atorgat 94,80 punts a l’oferta de Liquid Media; 94,02 a la de CBM (del grup Secuoya), actual adjudicatària del servei, i 88,45 punts a la proposta conjunta de New Media (Lavinia) i Chip Audiovisual (Heraldo).

L’oferta econòmica de Liquid Media és de 13.463.022,51 euros (sense IVA), un 12,17% inferior als 15.328.913,94 euros de licitació. El contracte és per dos anys prorrogable dues anualitats més.

Segons estableixen les bases, la nova adjudicatària ha d’assumir els actuals 157 treballadors i ampliar-los fins a 185. A més, en la nova etapa, els continguts informatius de televisió passaran d’uns 1.390 minuts setmanals a 1.500, i els de ràdio de 1.784 minuts a 2.400.

Al novembre, quan es va endegar el procés de licitació, el comitè d’empresa d’informatius va mostrar la seva inquietud davant un plec de condicions que al seu parer obria la porta a la precarització laboral.

La internalització haurà d’esperar

Amb l’adjudicació a Liquid Media, els informatius d’IB3 continuaran externalitzats almenys fins al febrer 2019, poc abans d’acabar l’actual legislatura. D’aquesta manera, la voluntat del Govern de les Illes Balears d’internalitzar-los durant aquest mandat es complica. Amb tot, l’Executiu no descarta que passats aquests dos anys s’internalitzi la plantilla d’informatius, sempre i quan el Consell Assessor de Continguts i Programació impulsat pel Parlament així ho recomani.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Miguel Ángel Fontán, nou director de Kantar Media per al Sud d'Europa

Kantar Media vol reproduir el model de negoci espanyol a Itàlia i Portugal, de manera que ha [...]

Manresa acull la primera exposició retrospectiva sobre Josep Maria Planes

Aquest divendres s'inaugura al Centre Cultural El Casino de Manresa l'exposició A propòsit de [...]

Ten renova a fons la seva graella

Des de que va començar a emetre el 28 d'abril de 2016, Ten registra una quota de pantalla [...]

Primer pas al Congrés per canviar el sistema d'elecció del president de RTVE

El Congrés dels Diputats ha admès a tràmit una proposta del PSOE per modificar la Llei de [...]

L'APPEC reparteix 9.000 revistes en bars per fomentar la lectura en català

L'associació Editors de Revistes i Digitals (nova nomenclatura de l'APPEC, abans Associació [...]

Convocat el 3r premi Ramon Juncosa de periodisme transfronterer

El Departament de Presidència ha obert la convocatòria de la tercera edició del Premi Ramon [...]

El canal 33 homenatja el món del còmic

Coincidint amb la 35a edició del Saló Internacional del Còmic de Barcelona, el canal 33 [...]

infoLibre segueix reduint pèrdues

L'editora d'infoLibre ha tancat el 2016 amb unes pèrdues d'explotació de 131.157 euros, una [...]

Estudiants de la UdL posen en marxa una revista digital

Tres estudiants del grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals de la Universitat de Lleida [...]

L'exposició 'La política retratada' repassa els darrers 40 anys a través de l'humor gràfic

El Palau Robert de Barcelona acull fins a l'11 de juny l'exposició La política retratada. La [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.