comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 03 Febrer 2017 a les 18:24

El grup Mediapro ha incorporat l'advocat Joquim Triadú com a corporate compliance officer (CCO), responsable de supervisar i gestionar tot el relacionat amb el compliment normatiu dins de l'organització. Triadú reportarà directament al consell d'administració de Mediapro, assumint les competències per a totes les societats i unitats de negoci, i en les 34 seus que el grup té repartides a tot pel món.

Els tres principals objectius del nou CCO, són: prevenir dels incompliments normatius en l'activitat del grup; detectar les conductes incomplidores, i actuar enfront aquestes conductes.

Joaquim Triadú, funcionari en excedència, és professor associat a l'IESE i té una àmplia experiència tant en el sector públic com en el privat. A la Generalitat, entre d'altres ha estat secretari conseller de la Presidència (2000-2001); secretari general del Departament de la Presidència (1996-2000); secretari general de Comunicació i Estudis del Departament de la Presidència (1994-1996), i secretari general del Departament de Cultura (1990-1994). En l'àmbit privat, Triadú ha estat soci equity de PwC (de 2011 fins aquest gener) i soci de Garrigues (2001-2011).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Sanchis vol donar més agilitat al 'mamut' de TV3

En les primeres declaracions com a nou director de TV3, Vicent Sanchis ja va apuntar que un [...]

La residència Faber ofereix una estada a professionals per desenvolupar projectes periodístics

La residència interdisciplinària Faber d'Olot ha obert una convocatòria per realitzar una [...]

El Servei Meteorològic de Catalunya premia la tasca d''El Temps' de TV3

El Servei Meteorològic de Catalunya ha guardonat Televisió de Catalunya "en reconeixement a [...]

L'auge dels videojocs protagonitza les jornades tecnològiques del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya organitza el proper dimarts la novena sessió de les [...]

Heraldo negocia la compra de Lainformación.com

El grup Henneo, el nou nom que el grup Heraldo va adoptar al setembre, negocia la compra del [...]

Acció Cultural reclama la reciprocitat de TV i ràdios en llengua pròpia

Amb motiu de la diada del 25 d'abril, Acció Cultural del País Valencià ha decidit recuperar [...]

Prisa es proposa créixer en el sector dels mitjans quan vengui Santillana

El grup Prisa no es planteja "en cap cas" realitzar més desinversions un cop culmini el [...]

L'ICEC convoca subvencions a produccions audiovisuals per a TV

L'Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC) ha obert la convocatòria de dues línies [...]

TVE Catalunya i Ràdio 4 col·laboren en un programa de música en directe

RTVE estrena Músics, un programa de música en directe elaborat conjuntament per TVE Catalunya [...]

Minoria Absoluta estrena una plataforma de continguts per a les xarxes

El consum de vídeos curts a les xarxes segueix creixent, especialment entre el públic més [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.