comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 08 Febrer 2017 a les 18:07

L'Institut de Cultura de Barcelona i betevé han segellat un conveni de col·laboració per potenciar el caràcter cultural del mitjà. L'acord forma part del pla de política audiovisual presentat per l'ICUB, i coincideix amb la transformació de betevé en un mitjà transmèdia.

El conveni busca reforçar betevé com a agent cultural, i estableix quatre grans objectius:

  • Coproduir un programa dedicat al món literari i al foment de la lectura (Rius de tinta, estrenat el passat dilluns).
  • Ampliar i consolidar el programa Tub d'assaig com a plataforma per donar visibilitat als joves creadors audiovisuals.
  • Elaborar amb altres televisions locals una agenda cultural metropolitana.
  • Gravar, emetre i comunicar àmpliament les activitats culturals més destacades que es produeixin als barris de Barcelona.

El cost de la programació cultural del mitjà serà de 647.500 euros anuals, dels quals 237.500 euros els aporta l'ICUB.

"El conveni amb l'ICUB és una molt bona notícia per al sector audiovisual i reforça el nostre compromís històric amb la cultura. Mentre tothom qüestiona el desert de continguts culturals als mitjans de comunicació públics, betevé porta anys programant cultura en prime time", reivindica el director de betevé, Sergi Vicente. "Hem de celebrar que des del govern [municipal] es reconegui aquesta aposta estratègica de ciutat i hi contribueixi amb més pressupost", rebla el periodista.

Per la seva part, el tinent d'alcaldia d'Empresa, Cultura i Innovació, Jaume Collboni, subratlla que l'acord "ha de servir per complementar l'important esforç que actualment ja realitza betevé en matèria de producció i divulgació cultural".

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El nou diari Jornada inicia una campanya de captació de socis

Els impulsors del nou diari Jornada han posat en marxa una campanya de captació de persones i [...]

La CCMA crea una Direcció d'Esports per a tots els mitjans

El consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha aprovat la creació [...]

Neix el digital de proximitat Gavarres 365

Dimarts es va posar en marxa Gavarres 365, una plataforma informativa multimèdia guanyadora [...]

La investigació d'El Periódico sobre el 'cas Maristes' guanya el 5è Premi Josep Maria Planes

La sèrie de reportatges que va destapar els casos de pederàstia a diferents escoles [...]

Els 28ens premis Pica d'Estats guardonen treballs de l'Ara, La 2 i Segre

La Diputació de Lleida va lliurar dissabte passat la 28a edició del Premi Pica d'Estats de [...]

Els treballadors d'estudis d'IB3 inicien un calendari d'aturades

Els treballadors del servei d'explotació de platós i exteriors d'IB3, subcontractats a través [...]

UPF.Ràdio celebra el 10è aniversari

UPF.Ràdio, la primera emissora universitària de l'Estat que va emetre en podcast, fa deu [...]

La Mesa per a la Diversitat premia els programes 'Latituds' i 'Món possible'

La novena edició dels Premis per a la Diversitat en l'Audiovisual han guardonat en la [...]

El Comidista fa el salt a la televisió de la mà de laSexta

laSexta prepara la versió televisiva del portal gastronòmic El Comidista, dirigit per Mikel [...]

Les associacions de periodistes valencians i alacantins lamenten que la CVMC les bandegi

La Unió de Periodistes Valencians i l'Associació de la Premsa d'Alacant han mostrat la seva [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.