comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 08 Febrer 2017 a les 18:07

L'Institut de Cultura de Barcelona i betevé han segellat un conveni de col·laboració per potenciar el caràcter cultural del mitjà. L'acord forma part del pla de política audiovisual presentat per l'ICUB, i coincideix amb la transformació de betevé en un mitjà transmèdia.

El conveni busca reforçar betevé com a agent cultural, i estableix quatre grans objectius:

  • Coproduir un programa dedicat al món literari i al foment de la lectura (Rius de tinta, estrenat el passat dilluns).
  • Ampliar i consolidar el programa Tub d'assaig com a plataforma per donar visibilitat als joves creadors audiovisuals.
  • Elaborar amb altres televisions locals una agenda cultural metropolitana.
  • Gravar, emetre i comunicar àmpliament les activitats culturals més destacades que es produeixin als barris de Barcelona.

El cost de la programació cultural del mitjà serà de 647.500 euros anuals, dels quals 237.500 euros els aporta l'ICUB.

"El conveni amb l'ICUB és una molt bona notícia per al sector audiovisual i reforça el nostre compromís històric amb la cultura. Mentre tothom qüestiona el desert de continguts culturals als mitjans de comunicació públics, betevé porta anys programant cultura en prime time", reivindica el director de betevé, Sergi Vicente. "Hem de celebrar que des del govern [municipal] es reconegui aquesta aposta estratègica de ciutat i hi contribueixi amb més pressupost", rebla el periodista.

Per la seva part, el tinent d'alcaldia d'Empresa, Cultura i Innovació, Jaume Collboni, subratlla que l'acord "ha de servir per complementar l'important esforç que actualment ja realitza betevé en matèria de producció i divulgació cultural".

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Unanimitat per obrir TV3 a la participació ciutadana

La comissió de control parlamentari de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals va [...]

El festival Sitges Next reformula els seus premis

Els dies 5 i 6 de maig se celebrarà la tercera edició del festival d'innovació en comunicació [...]

Lavinia entra en l'accionariat de l'agregador audiovisual Tviso

El grup Lavinia ha adquirit una participació minoritària de la start-up Tviso, un agregador [...]

Línia Vallès arriba a les 600 edicions revalidant el lideratge

El setmanari Línia Vallès ha editat aquest divendres el seu número 600. La capçalera, fundada [...]

Beatriz Setuain, nova directora d'Imagina International Sales

Mediapro ha promocionat Beatriz Setuain Arraiza com a nova directora de la distribuïdora [...]

L'associació de consumidors TAC premia 'La Marató' i Jordi Hurtado

L'Associació de Consumidors de Mitjans Audiovisuals - Telespectadors Associats de Catalunya [...]

2.225 treballadors de RTVE exigeixen independència i pluralitat

Les nombroses denúncies de manipulació, partidisme, censura, purgues i redaccions paral·leles [...]

Catalunya Ràdio estrena dial digital

L'oferta digital de Catalunya Ràdio es duplica. L'emissora ha presentat set nous espais que [...]

Convocat el 3r Premi Periodístic Concha García Campoy

L'Acadèmia de les Ciències i les Arts de Televisió ha posat en marxa la convocatòria de la [...]

La vaga de firmes d'ABC se salda amb tres acomiadaments

El comitè d'empresa d'ABC assegura que la vaga de signatures en les edicions impresa i [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.