comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 08 Febrer 2017 a les 18:07

L'Institut de Cultura de Barcelona i betevé han segellat un conveni de col·laboració per potenciar el caràcter cultural del mitjà. L'acord forma part del pla de política audiovisual presentat per l'ICUB, i coincideix amb la transformació de betevé en un mitjà transmèdia.

El conveni busca reforçar betevé com a agent cultural, i estableix quatre grans objectius:

  • Coproduir un programa dedicat al món literari i al foment de la lectura (Rius de tinta, estrenat el passat dilluns).
  • Ampliar i consolidar el programa Tub d'assaig com a plataforma per donar visibilitat als joves creadors audiovisuals.
  • Elaborar amb altres televisions locals una agenda cultural metropolitana.
  • Gravar, emetre i comunicar àmpliament les activitats culturals més destacades que es produeixin als barris de Barcelona.

El cost de la programació cultural del mitjà serà de 647.500 euros anuals, dels quals 237.500 euros els aporta l'ICUB.

"El conveni amb l'ICUB és una molt bona notícia per al sector audiovisual i reforça el nostre compromís històric amb la cultura. Mentre tothom qüestiona el desert de continguts culturals als mitjans de comunicació públics, betevé porta anys programant cultura en prime time", reivindica el director de betevé, Sergi Vicente. "Hem de celebrar que des del govern [municipal] es reconegui aquesta aposta estratègica de ciutat i hi contribueixi amb més pressupost", rebla el periodista.

Per la seva part, el tinent d'alcaldia d'Empresa, Cultura i Innovació, Jaume Collboni, subratlla que l'acord "ha de servir per complementar l'important esforç que actualment ja realitza betevé en matèria de producció i divulgació cultural".

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Estudiants de la UdL posen en marxa una revista digital

Tres estudiants del grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals de la Universitat de Lleida [...]

L'exposició 'La política retratada' repassa els darrers 40 anys a través de l'humor gràfic

El Palau Robert de Barcelona acull fins a l'11 de juny l'exposició La política retratada. La [...]

El Mercat Audiovisual de Catalunya amplia el camp d'acció

La Roca Umbert Fàbrica de les Arts de Granollers acollirà el 14 i el 15 de juny la 18a edició [...]

El Super3 incentiva l'aprenentatge de llengües

El canal Super3 ha posat en marxa la iniciativa It's amazing, la qual promou l'aprenentatge [...]

L'AMIC celebrarà la seva 20a assemblea el 16 de juny a Reus

El proper divendres 16 de juny, Reus acollirà la 20a assemblea general ordinària de [...]

Sanchis vol donar més agilitat al 'mamut' de TV3

En les primeres declaracions com a nou director de TV3, Vicent Sanchis ja va apuntar que un [...]

La residència Faber ofereix una estada a professionals per desenvolupar projectes periodístics

La residència interdisciplinària Faber d'Olot ha obert una convocatòria per realitzar una [...]

El Servei Meteorològic de Catalunya premia la tasca d''El Temps' de TV3

El Servei Meteorològic de Catalunya ha guardonat Televisió de Catalunya "en reconeixement a [...]

L'auge dels videojocs protagonitza les jornades tecnològiques del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya organitza el proper dimarts la novena sessió de les [...]

Heraldo negocia la compra de Lainformación.com

El grup Henneo, el nou nom que el grup Heraldo va adoptar al setembre, negocia la compra del [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.