comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 10 Febrer 2017 a les 20:28

El 17 de febrer, el programa Saber y ganar complirà 20 anys d'emissions a La 2. Per celebrar l'efemèride, el concurs presentat per Jordi Hurtado ofereix una programació especial que ha arrencat aquest divendres amb un recorregut per la història de l'espai.

Del 13 al 16 de febrer, Saber y ganar comptarà amb la participació d'alguns dels millors concursants que han passat pel plató en aquests 20 anys, i el dia de l'aniversari, per primer cop en la seva història, emetrà part l'espai en directe amb un especial dedicat als tres concursants que han arribat a les 200 programes.

Dirigit per Sergi Schaaff, Saber y ganar és el concurs més veterà de la història de la televisió espanyola. Des de la seva estrena el 17 de febrer de 1997 ha emès 4.675 programes diaris; 490 programes en cap de setmana (des d'octubre de 2011), i acumula 3.000 hores d'emissions. A més ha comptat amb la participació de 2.269 concursants; ha formulat 360.000 preguntes, i ha repartit 6,6 milions d'euros en premis.

Les xifres d'audiència també l'acompanyen. El 2016, Saber y ganar va registrar 1,1 milions d'espectadors de mitjana i un 9% de quota de pantalla. A més, porta 13 anys consecutius com el programa més vist de La 2.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

La direcció de la CCMA assumeix la multa-mordassa a Mercè Alcocer

El vicepresident de la CCMA, Brauli Duart, ha proposat als membres del consell de govern i el [...]

betevé condemna els atacs d'aficionats del Barça a un equip que cobria la final de Copa

Surrealisme és això: aficionats del Barça catalogant @beteve de premsa espanyola manipuladora [...]

Mediaset redueix els beneficis un 7,41% el primer trimestre

Mediaset també ha començat l'any perdent pistonada, però menys que la seva rival, Atresmedia. [...]

Mercats de Barcelona licita la gestió de l'estratègia de comunicació

L'Institut Municipal de Mercats de Barcelona ha obert el procés de licitació per a la [...]

Secuoya aconsegueix finançament per créixer

El grup Secuoya ha tancat un acord de finançament per valor de 100 milions d'euros amb el [...]

El nou Zoom Marques se centra en els 'influencers'

La seu de Foment del Treball a Barcelona acull aquest dimecres, de 9.15 a 12 h, una nova [...]

SER Catalunya distingeix tres nous projectes radiofònics d'estudiants

El jurat de la quarta edició dels Premis IdeaRàdio han guardonat els projectes La palestra, [...]

Convocat el 2n premi de recerca de models de negoci per a mitjans de proximitat

L'Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació (AMIC), en col·laboració amb la Xarxa [...]

Els beneficis d'Atresmedia cauen un 26% el primer trimestre

Atresmedia ha iniciat el 2018 amb beneficis, tot i que han disminuït respecte a l'exercici [...]

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.