comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 14 Febrer 2017 a les 12:47

La setmana passada, eldiario.es va estrenar una secció d'esports amb tres eixos principals: l'aposta per tot tipus de modalitats esportives; un tractament informatiu diferenciat, i l'ús de fonts exclusives. L'objectiu de la nova secció és oferir informacions de qualitat evitant els "principals vicis" del sector, entre ells la invisibilització de les dones.

"La raó per la qual hem decidit obrir aquesta secció té a veure amb mantenir el nostre creixement i tenir així més recursos que dedicar a allò que realment ens interessa, que és el periodisme que es dedica a demanar comptes al poder, més que la informació sobre oci, entreteniment o competició esportiva", justifica el director d'eldiario.es, Ignacio Escolar.

En resposta a un lector, Escolar explica un canvi d'estratègia amb l'obertura a altres seccions: "Necessitem augmentar la nostra audiència per així tenir més ingressos publicitaris amb els quals dedicar més mitjans al periodisme compromès i d'investigació", argumenta.

El director d'eldiario.es destaca que aquest va néixer com un mitjà petit i especialitzat i que s'està convertint en un de generalista: "Crec que és bo, perquè així som capaços d'arribar a més lectors i tenir un major impacte en la societat".

En aquest sentit, Escolar no amaga les seves aspiracions: "Volem convertir-nos en el diari més llegit i influent a Espanya. I volem aconseguir-ho sent un mitjà tan independent com ho som avui, un diari que segueixi en mans d'un grup de periodistes, no de grans empreses amb interessos molt llunyans als dels lectors". Segons ell, per fer-ho possible és "inevitable" que s'hagin d'obrir a "altres mons", però sense perdre la seva "essència".

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El nou diari Jornada inicia una campanya de captació de socis

Els impulsors del nou diari Jornada han posat en marxa una campanya de captació de persones i [...]

La CCMA crea una Direcció d'Esports per a tots els mitjans

El consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha aprovat la creació [...]

Neix el digital de proximitat Gavarres 365

Dimarts es va posar en marxa Gavarres 365, una plataforma informativa multimèdia guanyadora [...]

La investigació d'El Periódico sobre el 'cas Maristes' guanya el 5è Premi Josep Maria Planes

La sèrie de reportatges que va destapar els casos de pederàstia a diferents escoles [...]

Els 28ens premis Pica d'Estats guardonen treballs de l'Ara, La 2 i Segre

La Diputació de Lleida va lliurar dissabte passat la 28a edició del Premi Pica d'Estats de [...]

Els treballadors d'estudis d'IB3 inicien un calendari d'aturades

Els treballadors del servei d'explotació de platós i exteriors d'IB3, subcontractats a través [...]

UPF.Ràdio celebra el 10è aniversari

UPF.Ràdio, la primera emissora universitària de l'Estat que va emetre en podcast, fa deu [...]

La Mesa per a la Diversitat premia els programes 'Latituds' i 'Món possible'

La novena edició dels Premis per a la Diversitat en l'Audiovisual han guardonat en la [...]

El Comidista fa el salt a la televisió de la mà de laSexta

laSexta prepara la versió televisiva del portal gastronòmic El Comidista, dirigit per Mikel [...]

Les associacions de periodistes valencians i alacantins lamenten que la CVMC les bandegi

La Unió de Periodistes Valencians i l'Associació de la Premsa d'Alacant han mostrat la seva [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.