comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 14 Febrer 2017 a les 12:47

La setmana passada, eldiario.es va estrenar una secció d'esports amb tres eixos principals: l'aposta per tot tipus de modalitats esportives; un tractament informatiu diferenciat, i l'ús de fonts exclusives. L'objectiu de la nova secció és oferir informacions de qualitat evitant els "principals vicis" del sector, entre ells la invisibilització de les dones.

"La raó per la qual hem decidit obrir aquesta secció té a veure amb mantenir el nostre creixement i tenir així més recursos que dedicar a allò que realment ens interessa, que és el periodisme que es dedica a demanar comptes al poder, més que la informació sobre oci, entreteniment o competició esportiva", justifica el director d'eldiario.es, Ignacio Escolar.

En resposta a un lector, Escolar explica un canvi d'estratègia amb l'obertura a altres seccions: "Necessitem augmentar la nostra audiència per així tenir més ingressos publicitaris amb els quals dedicar més mitjans al periodisme compromès i d'investigació", argumenta.

El director d'eldiario.es destaca que aquest va néixer com un mitjà petit i especialitzat i que s'està convertint en un de generalista: "Crec que és bo, perquè així som capaços d'arribar a més lectors i tenir un major impacte en la societat".

En aquest sentit, Escolar no amaga les seves aspiracions: "Volem convertir-nos en el diari més llegit i influent a Espanya. I volem aconseguir-ho sent un mitjà tan independent com ho som avui, un diari que segueixi en mans d'un grup de periodistes, no de grans empreses amb interessos molt llunyans als dels lectors". Segons ell, per fer-ho possible és "inevitable" que s'hagin d'obrir a "altres mons", però sense perdre la seva "essència".

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Unanimitat per obrir TV3 a la participació ciutadana

La comissió de control parlamentari de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals va [...]

El festival Sitges Next reformula els seus premis

Els dies 5 i 6 de maig se celebrarà la tercera edició del festival d'innovació en comunicació [...]

Lavinia entra en l'accionariat de l'agregador audiovisual Tviso

El grup Lavinia ha adquirit una participació minoritària de la start-up Tviso, un agregador [...]

Línia Vallès arriba a les 600 edicions revalidant el lideratge

El setmanari Línia Vallès ha editat aquest divendres el seu número 600. La capçalera, fundada [...]

Beatriz Setuain, nova directora d'Imagina International Sales

Mediapro ha promocionat Beatriz Setuain Arraiza com a nova directora de la distribuïdora [...]

L'associació de consumidors TAC premia 'La Marató' i Jordi Hurtado

L'Associació de Consumidors de Mitjans Audiovisuals - Telespectadors Associats de Catalunya [...]

2.225 treballadors de RTVE exigeixen independència i pluralitat

Les nombroses denúncies de manipulació, partidisme, censura, purgues i redaccions paral·leles [...]

Catalunya Ràdio estrena dial digital

L'oferta digital de Catalunya Ràdio es duplica. L'emissora ha presentat set nous espais que [...]

Convocat el 3r Premi Periodístic Concha García Campoy

L'Acadèmia de les Ciències i les Arts de Televisió ha posat en marxa la convocatòria de la [...]

La vaga de firmes d'ABC se salda amb tres acomiadaments

El comitè d'empresa d'ABC assegura que la vaga de signatures en les edicions impresa i [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.