comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 14 Febrer 2017 a les 12:47

La setmana passada, eldiario.es va estrenar una secció d'esports amb tres eixos principals: l'aposta per tot tipus de modalitats esportives; un tractament informatiu diferenciat, i l'ús de fonts exclusives. L'objectiu de la nova secció és oferir informacions de qualitat evitant els "principals vicis" del sector, entre ells la invisibilització de les dones.

"La raó per la qual hem decidit obrir aquesta secció té a veure amb mantenir el nostre creixement i tenir així més recursos que dedicar a allò que realment ens interessa, que és el periodisme que es dedica a demanar comptes al poder, més que la informació sobre oci, entreteniment o competició esportiva", justifica el director d'eldiario.es, Ignacio Escolar.

En resposta a un lector, Escolar explica un canvi d'estratègia amb l'obertura a altres seccions: "Necessitem augmentar la nostra audiència per així tenir més ingressos publicitaris amb els quals dedicar més mitjans al periodisme compromès i d'investigació", argumenta.

El director d'eldiario.es destaca que aquest va néixer com un mitjà petit i especialitzat i que s'està convertint en un de generalista: "Crec que és bo, perquè així som capaços d'arribar a més lectors i tenir un major impacte en la societat".

En aquest sentit, Escolar no amaga les seves aspiracions: "Volem convertir-nos en el diari més llegit i influent a Espanya. I volem aconseguir-ho sent un mitjà tan independent com ho som avui, un diari que segueixi en mans d'un grup de periodistes, no de grans empreses amb interessos molt llunyans als dels lectors". Segons ell, per fer-ho possible és "inevitable" que s'hagin d'obrir a "altres mons", però sense perdre la seva "essència".

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Estudiants de la UdL posen en marxa una revista digital

Tres estudiants del grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals de la Universitat de Lleida [...]

L'exposició 'La política retratada' repassa els darrers 40 anys a través de l'humor gràfic

El Palau Robert de Barcelona acull fins a l'11 de juny l'exposició La política retratada. La [...]

El Mercat Audiovisual de Catalunya amplia el camp d'acció

La Roca Umbert Fàbrica de les Arts de Granollers acollirà el 14 i el 15 de juny la 18a edició [...]

El Super3 incentiva l'aprenentatge de llengües

El canal Super3 ha posat en marxa la iniciativa It's amazing, la qual promou l'aprenentatge [...]

L'AMIC celebrarà la seva 20a assemblea el 16 de juny a Reus

El proper divendres 16 de juny, Reus acollirà la 20a assemblea general ordinària de [...]

Sanchis vol donar més agilitat al 'mamut' de TV3

En les primeres declaracions com a nou director de TV3, Vicent Sanchis ja va apuntar que un [...]

La residència Faber ofereix una estada a professionals per desenvolupar projectes periodístics

La residència interdisciplinària Faber d'Olot ha obert una convocatòria per realitzar una [...]

El Servei Meteorològic de Catalunya premia la tasca d''El Temps' de TV3

El Servei Meteorològic de Catalunya ha guardonat Televisió de Catalunya "en reconeixement a [...]

L'auge dels videojocs protagonitza les jornades tecnològiques del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya organitza el proper dimarts la novena sessió de les [...]

Heraldo negocia la compra de Lainformación.com

El grup Henneo, el nou nom que el grup Heraldo va adoptar al setembre, negocia la compra del [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.