comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 14 Febrer 2017 a les 12:47

La setmana passada, eldiario.es va estrenar una secció d'esports amb tres eixos principals: l'aposta per tot tipus de modalitats esportives; un tractament informatiu diferenciat, i l'ús de fonts exclusives. L'objectiu de la nova secció és oferir informacions de qualitat evitant els "principals vicis" del sector, entre ells la invisibilització de les dones.

"La raó per la qual hem decidit obrir aquesta secció té a veure amb mantenir el nostre creixement i tenir així més recursos que dedicar a allò que realment ens interessa, que és el periodisme que es dedica a demanar comptes al poder, més que la informació sobre oci, entreteniment o competició esportiva", justifica el director d'eldiario.es, Ignacio Escolar.

En resposta a un lector, Escolar explica un canvi d'estratègia amb l'obertura a altres seccions: "Necessitem augmentar la nostra audiència per així tenir més ingressos publicitaris amb els quals dedicar més mitjans al periodisme compromès i d'investigació", argumenta.

El director d'eldiario.es destaca que aquest va néixer com un mitjà petit i especialitzat i que s'està convertint en un de generalista: "Crec que és bo, perquè així som capaços d'arribar a més lectors i tenir un major impacte en la societat".

En aquest sentit, Escolar no amaga les seves aspiracions: "Volem convertir-nos en el diari més llegit i influent a Espanya. I volem aconseguir-ho sent un mitjà tan independent com ho som avui, un diari que segueixi en mans d'un grup de periodistes, no de grans empreses amb interessos molt llunyans als dels lectors". Segons ell, per fer-ho possible és "inevitable" que s'hagin d'obrir a "altres mons", però sense perdre la seva "essència".

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.