comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 17 Febrer 2017 a les 11:55

El setmanari Línia Vallès ha editat aquest divendres el seu número 600. La capçalera, fundada l'any 2001, revalida la seva presència territorial i es reafirma com la publicació gratuïta comarcal de referència al Vallès Oriental, amb 13.025 exemplars setmanals sotmesos al control d'OJD-PGD.

Coincidint amb aquesta efemèride, l'empresa editora anuncia un ambiciós pla de rellançament progressiu per incrementar continguts, paginació i difusió en els mesos vinents. L'objectiu és poder seguir creixent en un context econòmic que comença a donar símptomes de reactivació. En aquest sentit, els plans de la capçalera passen per incrementar el seu pes i arrelament a les ciutats i pobles on ja té presència actualment i seguir desplegant seccions pròpies d'altres municipis.

Línia Vallès pertany al Grup Comunicació 21, que edita en xarxa una vintena de capçaleres de proximitat i distribueix 418.617 exemplars certificats a la ciutat de Barcelona i la seva àrea metropolitana, aconseguint arribar a nous targets de lectors complementaris als de la premsa generalista.

Anem per feina

Per Arnau Nadeu, director editorial de la xarxa Línia

600. Número rodó. Efemèride que no és poca cosa. Línia Vallès arriba als sis centenars d'edicions, i ho fa des d'una posició de lideratge: som la publicació de la comarca amb més difusió certificada. "Quin mèrit, seguir sortint en paper cada setmana!", ens dieu molts. Sorpresa barrejada amb dosis variables d'admiració. Això és el que es desprèn de les vostres felicitacions. I no ens ha d'estranyar que sigui així, perquè els primers a matar el paper abans d'hora hem estat i seguim sent nosaltres: els periodistes.

Quin gremi, el nostre! Sempre posant dates de caducitat al que fem, als suports que utilitzem, al que representem. I ves per on, aquí estem: celebrant el número 600 d'un setmanari que ha sabut trobar en el format paper i en fugir de l'allau digital la seva raó de ser. Contradient les profecies apocalíptiques. Deixant que la caducitat la poseu vosaltres, els lectors i els anunciants –còmplices fidels–, en funció de si us som útils o no. Aplicant sentit comú a aquest monstre de la immediatesa que ens devora. Defensant els valors tradicionals del periodisme. La feina ben feta.

I dia rere dia veiem que, a diferència del que prediquen alguns, ens valoreu perquè fem les coses amb reflexió, amb rigor, amb pluralitat. En paper, i també en digital, però sobretot en paper. I als barris. Amb vosaltres. Amb els veïns i els comerciants. Parlant del que us toca de prop, sigui nou o no. Cridaner o no. Aportant-vos valor. Allò de les comunitats de lectors, però de debò. El dia a dia. La teva trucada queixant-te d'una informació que no et fa el pes. El feedback més enllà del comentari web.

Sempre he pensat que, mentre tingui sentit el que fem, Línia Vallès tindrà futur. I crec que fins ara, modestament, ha estat així. Ja ens ho direu vosaltres, quan no ens trobeu útils. De moment, nosaltres anem per feina i us ho posarem difícil.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Unanimitat per obrir TV3 a la participació ciutadana

La comissió de control parlamentari de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals va [...]

El festival Sitges Next reformula els seus premis

Els dies 5 i 6 de maig se celebrarà la tercera edició del festival d'innovació en comunicació [...]

Lavinia entra en l'accionariat de l'agregador audiovisual Tviso

El grup Lavinia ha adquirit una participació minoritària de la start-up Tviso, un agregador [...]

Línia Vallès arriba a les 600 edicions revalidant el lideratge

El setmanari Línia Vallès ha editat aquest divendres el seu número 600. La capçalera, fundada [...]

Beatriz Setuain, nova directora d'Imagina International Sales

Mediapro ha promocionat Beatriz Setuain Arraiza com a nova directora de la distribuïdora [...]

L'associació de consumidors TAC premia 'La Marató' i Jordi Hurtado

L'Associació de Consumidors de Mitjans Audiovisuals - Telespectadors Associats de Catalunya [...]

2.225 treballadors de RTVE exigeixen independència i pluralitat

Les nombroses denúncies de manipulació, partidisme, censura, purgues i redaccions paral·leles [...]

Catalunya Ràdio estrena dial digital

L'oferta digital de Catalunya Ràdio es duplica. L'emissora ha presentat set nous espais que [...]

Convocat el 3r Premi Periodístic Concha García Campoy

L'Acadèmia de les Ciències i les Arts de Televisió ha posat en marxa la convocatòria de la [...]

La vaga de firmes d'ABC se salda amb tres acomiadaments

El comitè d'empresa d'ABC assegura que la vaga de signatures en les edicions impresa i [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.