El grup Bauer ha decidit implementar un expedient de regulació d’ocupació per a un 30% de la plantilla que s’acompanya amb el tancament de la revista Bravo, que es va estrenar als quioscos el novembre de 1995.

La mesura es produeix després que el passat gener la capçalera fos rellançada canviant la periodicitat de quinzenal a mensual. En el primer número de la nova etapa, les vendes es van duplicar (de 16.000 a 32.000 exemplars), i sense esperar més l’editora ha decidit tancar-la amb l’argument que no és rendible.

Bravo era una de les dues revistes pròpies de Bauer; l’altra, Como Tú, es continuarà publicant. La resta de publicacions són franquícies dirigides al públic infantil, com la Revista Clan de TVE.

El 2012, l’editora ja va executar un ERO que va suposar l’acomiadament de 17 treballadors i el tancament d’una altra capçalera pròpia, In Touch, tot i que al final va ser adquirida pel grup Zeta.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram