comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 09 Març 2017 a les 20:52

L'Associació Espanyola d'Anunciants ha posat en marxa la Comissió d'Indústria Publicitària per treballar amb les principals associacions i organitzacions del sector. L'objectiu és millorar la credibilitat, la seguretat, l'eficàcia i la transparència de la indústria publicitària en general, i de les pràctiques a internet en particular.

La Comissió va realitzar una primera reunió el passat dimecres que va servir per traçar un pla d'acció que contempla definir estàndards de mesurament; crear codis i acords de bones pràctiques; establir controls, i marcar compromisos a curt, mitjà, i llarg termini. La intenció és que els projectes que s'impulsin siguin "específics, mesurables, realitzables, realistes i amb un calendari definit".

A la primera reunió de la comissió van assistir l'Associació d'Agències de Mitjans (AM); l'Associació Espanyola d'Agències de Comunicació Publicitària (AEACP); l'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC); l'Associació per a l'Autoregulació de la Comunicació Comercial (Autocontrol); l'Interactive Advertising Bureau (IAB Spain) i l'Oficina de Justificació de la Difusió (OJD), a més de l'Associació Espanyola d'Anunciants (aea).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El fotoperiodista Bernardino Hernández guanya el 14è Premi Miguel Gil Moreno

El fotoperiodista mexicà Bernardino Hernández ha estat distingit amb la 14a edició del Premi [...]

El Mobile World Capital Barcelona licita el servei de gabinet de premsa

La Fundació Barcelona Mobile World Capital Foundation ha obert el procés de licitació per a [...]

La plataforma en HbbTV de RTVE, Atresmedia i Mediaset arrencarà el 14 de juny

La plataforma conjunta de continguts amb tecnologia HbbTV que impulsen RTVE, Atresmedia i [...]

Les polítiques digitals guanyen pes en el nou Govern

El nou president de la Generalitat, Quim Torra, va signar dissabte el decret que estructura [...]

Anna Figuera serà la dircom del president Torra

La periodista Anna Figuera Raichs serà la directora de comunicació del nou president de la [...]

Els professionals de TV3 i Catalunya Ràdio plantaran cara si s'activa el 155

No és el primer cop que els professionals alcen la veu quan els atacs contra els mitjans de [...]

Els premis Laus guardonen la trajectòria comunicativa del Sónar

La junta de l'Associació de Directors d'Art i Dissenyadors Gràfics del Foment de les Arts i [...]

'La Marató' de TV3 tanca la recaptació amb 9,7 milions

La 26a edició de La Marató de TV3 va tancar definitivament el període de recaptació de [...]

Josep Gifreu guanya el Premi Irla amb un assaig sobre la 'batalla mediàtica en els fets d'octubre'

El quart poder i la independència. La batalla mediàtica en els "fets d'octubre" del Procés, [...]

Els dominis .cat reculen per la repressió de l'1-O

El .cat compta amb 107.652 dominis, una reducció del 2,25% respecte als 110.129 de l'any [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.