comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 09 Març 2017 a les 20:52

L'Associació Espanyola d'Anunciants ha posat en marxa la Comissió d'Indústria Publicitària per treballar amb les principals associacions i organitzacions del sector. L'objectiu és millorar la credibilitat, la seguretat, l'eficàcia i la transparència de la indústria publicitària en general, i de les pràctiques a internet en particular.

La Comissió va realitzar una primera reunió el passat dimecres que va servir per traçar un pla d'acció que contempla definir estàndards de mesurament; crear codis i acords de bones pràctiques; establir controls, i marcar compromisos a curt, mitjà, i llarg termini. La intenció és que els projectes que s'impulsin siguin "específics, mesurables, realitzables, realistes i amb un calendari definit".

A la primera reunió de la comissió van assistir l'Associació d'Agències de Mitjans (AM); l'Associació Espanyola d'Agències de Comunicació Publicitària (AEACP); l'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC); l'Associació per a l'Autoregulació de la Comunicació Comercial (Autocontrol); l'Interactive Advertising Bureau (IAB Spain) i l'Oficina de Justificació de la Difusió (OJD), a més de l'Associació Espanyola d'Anunciants (aea).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Rosa Romà: "El paper segueix tenint una experiència molt més rellevant que un tuit"

"Som un perfil de país hipster: ens agrada anar per davant i sumar-nos al canvi", diu sobre [...]

El periodista Josep Maria Planes és nomenat manresà il·lustre

El ple de l'Ajuntament de Manresa va aprovar dijous la concessió al periodista Josep Maria [...]

El País deixa de publicar anuncis de contactes

El diari El País ja no publica anuncis de relax i prostitució en cap de les seves edicions [...]

Gol emetrà 'Las cloacas de Interior' per a tot l'Estat

Davant la manca d'interès de les televisions estatals per emetre Las cloacas de Interior, [...]

Una guia fomenta la visibilitat i la presència normalitzada del col·lectiu LGBTI als mitjans

El Consell de l'Audiovisual, el Col·legi de Periodistes i el Departament de Treball, Afers [...]

Presidència licita la gestió del portal SmartCatalonia

El Departament de la Presidència ha obert el procés de licitació del servei de gestió i [...]

Gencatgram fa visibles les dades i l'activitat dels canals digitals de la Generalitat

El Govern ha posat en marxa l'aplicació gencatgram, que registra en un mateix entorn totes [...]

El CAC constata el desequilibri en l'oferta televisiva i l'equilibri en la radiofònica

El CAC ha fet públic l'Informe de l'audiovisual a Catalunya 2016, el qual presenta una [...]

L'ONCE distingeix les retransmissions de futbol de Ràdio Olot

El jurat de l'onzena edició dels Premis Solidaris ONCE Catalunya ha decidit distingir el [...]

Gerard Romero i Elisenda Carod presentaran el 'Fricandó matiner' de RAC105

A partir del 4 de setembre, Gerard Romero i Elisenda Carod s'encarregaran de conduir la nova [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.