comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 09 Març 2017 a les 20:52

L'Associació Espanyola d'Anunciants ha posat en marxa la Comissió d'Indústria Publicitària per treballar amb les principals associacions i organitzacions del sector. L'objectiu és millorar la credibilitat, la seguretat, l'eficàcia i la transparència de la indústria publicitària en general, i de les pràctiques a internet en particular.

La Comissió va realitzar una primera reunió el passat dimecres que va servir per traçar un pla d'acció que contempla definir estàndards de mesurament; crear codis i acords de bones pràctiques; establir controls, i marcar compromisos a curt, mitjà, i llarg termini. La intenció és que els projectes que s'impulsin siguin "específics, mesurables, realitzables, realistes i amb un calendari definit".

A la primera reunió de la comissió van assistir l'Associació d'Agències de Mitjans (AM); l'Associació Espanyola d'Agències de Comunicació Publicitària (AEACP); l'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC); l'Associació per a l'Autoregulació de la Comunicació Comercial (Autocontrol); l'Interactive Advertising Bureau (IAB Spain) i l'Oficina de Justificació de la Difusió (OJD), a més de l'Associació Espanyola d'Anunciants (aea).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Minoria Absoluta estrena plataforma de vídeos

El consum de vídeos curts a les xarxes segueix creixent, especialment entre el públic més [...]

El CAC recorda que cal tenir una cura especial en la cobertura d'atemptats

Arran de l'atemptat d'aquest dijous a Londres, el Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha [...]

Ràdio Pineda es renova

L'emissora municipal de Pineda de Mar compta amb unes noves instal·lacions on els seus dos [...]

Convocats els 6ens premis de Premsa Comarcal

L'Associació Catalana de la Premsa Comarcal ha obert la convocatòria de la sisena edició dels [...]

Unidad Editorial millora els resultats econòmics

El grup Unidad Editorial ha tancat el 2016 amb unes pèrdues després d'impostos de 5,4 milions [...]

Neix un Observatori per combatre el discurs d'odi als mitjans

El Grup de Periodistes Ramon Barnils ha posat en marxa l'Observatori del discurs d'odi als [...]

Denuncien l'ABC per difondre una campanya homòfoba d'Hazte Oír

L'Observatori Espanyol contra la LGBTfòbia ha portat davant la Fiscalia de Delictes d'Odi la [...]

L'agregador audiovisual Tviso aterra a Mèxic

L'start-up catalana Tviso continua amb el seu procés d'internacionalització. Un mes després [...]

Els treballadors de Ràdio Sabadell celebren l'inici del diàleg amb l'Ajuntament

La plataforma de treballadors Ràdio Sabadell Diu Prou celebra que l'Ajuntament hagi obert la [...]

Obren expedient a Canal+ per incomplir amb el finançament de l'audiovisual

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència ha obert un expedient sancionador a DTS [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.