comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 09 Març 2017 a les 20:52

L'Associació Espanyola d'Anunciants ha posat en marxa la Comissió d'Indústria Publicitària per treballar amb les principals associacions i organitzacions del sector. L'objectiu és millorar la credibilitat, la seguretat, l'eficàcia i la transparència de la indústria publicitària en general, i de les pràctiques a internet en particular.

La Comissió va realitzar una primera reunió el passat dimecres que va servir per traçar un pla d'acció que contempla definir estàndards de mesurament; crear codis i acords de bones pràctiques; establir controls, i marcar compromisos a curt, mitjà, i llarg termini. La intenció és que els projectes que s'impulsin siguin "específics, mesurables, realitzables, realistes i amb un calendari definit".

A la primera reunió de la comissió van assistir l'Associació d'Agències de Mitjans (AM); l'Associació Espanyola d'Agències de Comunicació Publicitària (AEACP); l'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC); l'Associació per a l'Autoregulació de la Comunicació Comercial (Autocontrol); l'Interactive Advertising Bureau (IAB Spain) i l'Oficina de Justificació de la Difusió (OJD), a més de l'Associació Espanyola d'Anunciants (aea).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El Govern balear millora el senyal dels canals de TDT en català

El Govern de les Illes Balears ha introduït millores en el sistema de multiplexació [...]

Competència obre un nou expedient a Mediaset per publicitat encoberta

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència no s'atura en la seva lluita contra la [...]

Mor el periodista Miguel Ángel Bastenier

El periodista i mestre de periodistes Miguel Ángel Bastenier ha mort aquest divendres a [...]

L'SPC reclama "feina estable, sou digne i llibertat professional"

El Sindicat de Periodistes de Catalunya considera que la precarietat laboral i la indefensió [...]

La CVMC treu a licitació el servei de multicontinuïtat

La Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació ha obert el procés de licitació del [...]

Convocats els novens Premis de Gabinets de Comunicació

El Col·legi de Periodistes de Catalunya ha obert la convocatòria de la novena edició dels [...]

El Huffington Post escurça la marca

Després de 12 anys d'història, The Huffington Post ha estat renovat de forma integral. El [...]

Els eurodiputats aposten per equiparar la protecció dels infants amb independència de la pantalla

La comissió de Cultura i Educació del Parlament Europeu vol que nens i nenes tinguin la [...]

El Terrat estrena a la xarxa un cicle de xerrades sobre l'humor

Coincidint amb el Dia Internacional de l'Humor, aquest dimecres El Terrat va estrenar Bailén [...]

El Grup Barnils i la Fundació Catalunya Fons renoven la seva col·laboració

Elisenda Rovira, vicepresidenta del Grup de Periodistes Ramon Barnils, i Xesca Oliver, [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.