comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 10 Març 2017 a les 22:05

La tercera edició del festival d'innovació en comunicació Sitges Next, que se celebra els dies 5 i 6 de maig sota el títol Explore. Connect. Change., ha començat a desvelar el seu programa amb l'anunci dels dos primers ponents.

Un és Edu Pou, director creatiu executiu de Here Be Dragons, que oferirà una conferència sobre realitat virtual, l'especialitat de l'estudi. L'altre és Stephane Scheyven, director de desenvolupament a Europa de Contagious Communications, qui abordarà l'impacte de la nova tendència anomenada machine learning (aprenentatge de màquines).

A banda, Sitges Next ha llançat la campanya de l'edició d'enguany, que duu per lema We are all explorers of the future. Realitzada per l'agència &Rosàs, posa l'accent en un acostament de la innovació a tothom, remarcant el fet que tothom en pot ser protagonista.

El concurs de campanyes, en marxa

Finalment, fins al 20 d'abril es poden presentar campanyes als premis Sitges Next. Una de les novetats d'enguany és la reformulació del concurs: s'han eliminat les categories per evitar encotillaments i s'ha creat la llista Next to Watch.

Així doncs, hi haurà un palmarès únic i integrat que reconeixerà els millors treballs de l'Estat espanyol en innovació en comunicació, per tal de descobrir, recopilar i aportar valor a exemples de creativitat i innovació. La llista estarà formada per les millors peces presentades al concurs segons el criteri d'un jurat d'experts.

Les peces s'han d'haver exhibit a l'Estat entre l'1 de gener de 2016 i el 20 d'abril de 2017. El preu d'inscripció és de 90 euros per campanya (cada tres campanyes inscrites, la quarta és gratuïta).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Rosa Romà: "El paper segueix tenint una experiència molt més rellevant que un tuit"

"Som un perfil de país hipster: ens agrada anar per davant i sumar-nos al canvi", diu sobre [...]

El periodista Josep Maria Planes és nomenat manresà il·lustre

El ple de l'Ajuntament de Manresa va aprovar dijous la concessió al periodista Josep Maria [...]

El País deixa de publicar anuncis de contactes

El diari El País ja no publica anuncis de relax i prostitució en cap de les seves edicions [...]

Gol emetrà 'Las cloacas de Interior' per a tot l'Estat

Davant la manca d'interès de les televisions estatals per emetre Las cloacas de Interior, [...]

Una guia fomenta la visibilitat i la presència normalitzada del col·lectiu LGBTI als mitjans

El Consell de l'Audiovisual, el Col·legi de Periodistes i el Departament de Treball, Afers [...]

Presidència licita la gestió del portal SmartCatalonia

El Departament de la Presidència ha obert el procés de licitació del servei de gestió i [...]

Gencatgram fa visibles les dades i l'activitat dels canals digitals de la Generalitat

El Govern ha posat en marxa l'aplicació gencatgram, que registra en un mateix entorn totes [...]

El CAC constata el desequilibri en l'oferta televisiva i l'equilibri en la radiofònica

El CAC ha fet públic l'Informe de l'audiovisual a Catalunya 2016, el qual presenta una [...]

L'ONCE distingeix les retransmissions de futbol de Ràdio Olot

El jurat de l'onzena edició dels Premis Solidaris ONCE Catalunya ha decidit distingir el [...]

Gerard Romero i Elisenda Carod presentaran el 'Fricandó matiner' de RAC105

A partir del 4 de setembre, Gerard Romero i Elisenda Carod s'encarregaran de conduir la nova [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.