comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 16 Març 2017 a les 20:59

L'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC) i l'Interactive Advertising Bureau (IAB Spain) han prorrogat altre cop per dos anys, el contracte de comScore per mesurar les audiències digitals a l'Estat espanyol. Quan finalitzi la nova pròrroga (la darrera), a finals de 2018, comScore portarà sis anys realitzant aquesta tasca.

El nou contracte incorpora una actualització d'acord amb les necessitats actuals. Els nous compromisos estan calendaritzats i contemplen la incorporació en el panell de nous dispositius i sistemes operatius d'accés en mobilitat; mesurament de vídeo multiplataforma; serveis de control de qualitat locals; solucions per al mesurament en dispositius mòbils de menors de 18 anys, o el desenvolupament i la millora de les eines d'explotació.

Per fer el mesurament digital a partir del 2019, es convocarà un nou concurs. La comissió de seguiment IAB/AIMC considera "convenient" obrir de cara al futur un procés de concurrència que "ratifiqui" la millor opció de mesurament online a l'Estat. Les condicions es comunicaran més endavant.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El comitè de RTVV trenca amb la Unió de Periodistes

Nou episodi en l'enfrontament que mantenen la Unió de Periodistes Valencians i el comitè [...]

El festival Zoom celebra 15 anys de ficció televisiva

Igualada acull fins diumenge la 15a edició del Zoom Festival Internacional de Ficció [...]

Susana Pérez-Soler presenta el llibre 'Periodismo y redes sociales'

El Col·legi de Periodistes de Catalunya acull aquest dimecres, a les 19 h, la presentació del [...]

Dos models de premsa forana que poden aportar positivitat a la premsa local

Debatre i reflexionar sobre el futur del sector dels mitjans de proximitat és una bona i [...]

Prisa perd 55 milions

Durant els nou primers mesos de l'any Prisa ha registrat unes pèrdues netes de 55 milions [...]

El CIC insisteix als mitjans en el respecte a la presumpció d'innocència

El Consell de la Informació de Catalunya ha hagut recordar de nou que cal respectar la [...]

Roger Loppacher és elegit vicepresident de la Xarxa de reguladors mediterranis

El president del Consell de l'Audiovisual de Catalunya, Roger Loppacher, ha estat escollit [...]

Eduard Pujol deixa la direcció de RAC1 per concórrer a les eleccions

El director de RAC1, Eduard Pujol, ha decidit deixar el càrrec i fer el salt a la política. [...]

L'AMIC organitza una jornada sobre present i futur de la premsa de proximitat

L'auditori de La Pedrera de Barcelona acull aquest dimarts 21 la sisena Jornada Internacional [...]

À Punt licita el doblatge de sèries d'animació infantil

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació ha obert el procés de licitació per a la [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.