Imprimeix

Redacció | Actualitzat el 20 Març 2017 a les 10:58

L'interès de productores i cadenes pels eSports segueix creixent. Atresmedia ha posat en marxa la marca Neox Games, on aixopluga tota l'activitat del grup en el camp dels videojocs, amb el focus posat en els eSports.

Per fer-ho possible, s'ha aliat amb Mediapro, que a l'octubre va adquirir una participació majoritària de Fandroid, empresa catalana impulsora de la Lliga de Videojocs Professional (LVP), la competició de referència a l'Estat espanyol amb més de 250.000 jugadors registrats.

Neox Games aglutinarà diversos llançament en diferents àrees i divisions d'Atresmedia. D'entrada, ha posat en marxa un portal amb actualitat, jocs i informació del sector. A més, aquest diumenge va estrenar un programa televisiu setmanal al canal Neox centrat en aquest àmbit del sector audiovisual.

En el mercat espanyol, la LVP compta amb audiències superiors als 10 milions d'espectadors únics en les seves emissions en directe, a més de 20 milions d'usuaris acumulats en les retransmissions en diferit, amb un creixement del 30% respecte el 2015.