El festival d’innovació en comunicació Sitges Next ha fet públics els dos workshops de la seva tercera edició, els quals completen la programació amb les deu ponències prèviament anunciades. Enguany, Sitges Next se celebra els dies 5 i 6 de maig sota el títol Explore. Connect. Change.

Per divendres 5, el certamen ha programat el taller Medieval mercenary warriors, a càrrec de la directora creativa Emma Pueyo, sobre l’experiència de ser freelance internacional. L’endemà serà el torn de La innovació creativa contra els robots malvats, amb Tomás Ferrándiz, director creatiu de continguts de BBDO, i Ximo Villalba, director creatiu de Grey. Aquests dos professors de la Barcelona School of Creativity impartiran un workshop pràctic per donar pistes sobre com generar idees d’innovació creativa a partir d’un brief, amb l’objectiu de millorar algun àmbit de la vida quotidiana des del rol d’una marca.

Els dos tallers s’afegeixen a les ponències d’Edu Pou, director creatiu executiu de Here Be Dragons; Stephane Scheyven, director de desenvolupament a Europa de Contagious Communications; Tomás Díez, director de The Fab City Research Laboratory; Pau Garcia, soci fundador de Domestic Data Streamers; Àlvar Suñol, copresident i director general creatiu d’Alma DDB; l’artista, director, coreògraf i compositor Klaus Obermaier; Brian Williams, director creatiu executiu de Karmarama; Mark Brooks, director de marca de Behance i director creatiu i d’art a 99U; Pedro Martínez, director de màrqueting d’Ecoalf, i Anna Díaz, cofundadora de Hamill Industries.

El concurs de campanyes, fins al 20 d’abril

Per la seva part, encara es poden presentar campanyes als premis Sitges Next. Una de les novetats d’enguany és la reformulació del concurs: s’han eliminat les categories per evitar encotillaments i s’ha creat la llista Next to Watch.

Així doncs, hi haurà un palmarès únic i integrat que reconeixerà els millors treballs de l’Estat espanyol en innovació en comunicació, per tal de descobrir, recopilar i aportar valor a exemples de creativitat i innovació. La llista estarà formada per les millors peces presentades al concurs segons el criteri d’un jurat d’experts.

Les peces s’han d’haver exhibit a l’Estat entre l’1 de gener de 2016 i el 20 d’abril de 2017. El preu d’inscripció és de 90 euros per campanya (cada tres campanyes inscrites, la quarta és gratuïta).

Venda d’entrades

Les entrades i abonaments del festival Sitges Next estan a la venda a un preu de 50 euros per dia, i de 80 euros per a l’abonament. En ambdós casos, si s’adquireixen abans del 10 d’abril s’aplicarà un descompte del 20%. Per la seva part, els estudiants paguen 30 euros per les entrades de dia i 50 per l’abonament.

A banda, els membres de les empreses del consell assessor de Sitges Next tenen un 25% de descompte (sense limitació temporal): Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals de Blanquerna, Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, Clúster de l’Audiovisual de Catalunya i Mobile World Capital.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram