comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 07 abril 2017 a les 21:27

El festival d'innovació en comunicació Sitges Next ha fet públics els dos workshops de la seva tercera edició, els quals completen la programació amb les deu ponències prèviament anunciades. Enguany, Sitges Next se celebra els dies 5 i 6 de maig sota el títol Explore. Connect. Change.

Per divendres 5, el certamen ha programat el taller Medieval mercenary warriors, a càrrec de la directora creativa Emma Pueyo, sobre l'experiència de ser freelance internacional. L'endemà serà el torn de La innovació creativa contra els robots malvats, amb Tomás Ferrándiz, director creatiu de continguts de BBDO, i Ximo Villalba, director creatiu de Grey. Aquests dos professors de la Barcelona School of Creativity impartiran un workshop pràctic per donar pistes sobre com generar idees d'innovació creativa a partir d'un brief, amb l'objectiu de millorar algun àmbit de la vida quotidiana des del rol d'una marca.

Els dos tallers s'afegeixen a les ponències d'Edu Pou, director creatiu executiu de Here Be Dragons; Stephane Scheyven, director de desenvolupament a Europa de Contagious Communications; Tomás Díez, director de The Fab City Research Laboratory; Pau Garcia, soci fundador de Domestic Data Streamers; Àlvar Suñol, copresident i director general creatiu d'Alma DDB; l'artista, director, coreògraf i compositor Klaus Obermaier; Brian Williams, director creatiu executiu de Karmarama; Mark Brooks, director de marca de Behance i director creatiu i d'art a 99U; Pedro Martínez, director de màrqueting d'Ecoalf, i Anna Díaz, cofundadora de Hamill Industries.

El concurs de campanyes, fins al 20 d'abril

Per la seva part, encara es poden presentar campanyes als premis Sitges Next. Una de les novetats d'enguany és la reformulació del concurs: s'han eliminat les categories per evitar encotillaments i s'ha creat la llista Next to Watch.

Així doncs, hi haurà un palmarès únic i integrat que reconeixerà els millors treballs de l'Estat espanyol en innovació en comunicació, per tal de descobrir, recopilar i aportar valor a exemples de creativitat i innovació. La llista estarà formada per les millors peces presentades al concurs segons el criteri d'un jurat d'experts.

Les peces s'han d'haver exhibit a l'Estat entre l'1 de gener de 2016 i el 20 d'abril de 2017. El preu d'inscripció és de 90 euros per campanya (cada tres campanyes inscrites, la quarta és gratuïta).

Venda d'entrades

Les entrades i abonaments del festival Sitges Next estan a la venda a un preu de 50 euros per dia, i de 80 euros per a l'abonament. En ambdós casos, si s'adquireixen abans del 10 d'abril s'aplicarà un descompte del 20%. Per la seva part, els estudiants paguen 30 euros per les entrades de dia i 50 per l'abonament.

A banda, els membres de les empreses del consell assessor de Sitges Next tenen un 25% de descompte (sense limitació temporal): Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals de Blanquerna, Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, Clúster de l'Audiovisual de Catalunya i Mobile World Capital.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i Col·legi insten els mitjans a seguir les recomanacions sobre la cobertura d'atemptats

Arran de l'atemptat a Barcelona i Cambrils, el Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el [...]

Tornem el 31 d’agost

Amb motiu de les vacances d’estiu, el servei de notícies de Comunicació 21 romandrà inactiu [...]

Educació en comunicació: l'assignatura pendent

"Resulta inconcebible que en la cultura de la imatge i de les narratives audiovisuals [...]

Consens parlamentari per modificar la governança de la CCMA i el CAC

Tots els grups parlamentaris han acordat de manera unànime tornar al consens a l'hora [...]

La difusió dels diaris en paper es redueix un 9,65%

La pèrdua de difusió dels diaris impresos persisteix. El 2016, a Catalunya, les Illes Balears [...]

À Punt cerca continguts audiovisuals d’entreteniment, culturals i divulgatius

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, la mercantil encarregada del funcionament d'À [...]

IB3 integra les redaccions d'esports de ràdio i televisió

La direcció d'IB3 ha decidit apostar per la convergència de mitjans i el model [...]

La diversitat en les indústries culturals centren el nou Quaderns del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat el número 43 de Quaderns del CAC, que [...]

betevé treu a concurs un programa sobre persones amb discapacitat

betevé ha obert una convocatòria per escollir un projecte audiovisual sobre persones amb [...]

En marxa el 5è concurs de guió de projectes transmèdia

Guionistes Associats de Catalunya i el Mercat Audiovisual de Catalunya han posat en marxa la [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.