comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 07 abril 2017 a les 21:27

El festival d'innovació en comunicació Sitges Next ha fet públics els dos workshops de la seva tercera edició, els quals completen la programació amb les deu ponències prèviament anunciades. Enguany, Sitges Next se celebra els dies 5 i 6 de maig sota el títol Explore. Connect. Change.

Per divendres 5, el certamen ha programat el taller Medieval mercenary warriors, a càrrec de la directora creativa Emma Pueyo, sobre l'experiència de ser freelance internacional. L'endemà serà el torn de La innovació creativa contra els robots malvats, amb Tomás Ferrándiz, director creatiu de continguts de BBDO, i Ximo Villalba, director creatiu de Grey. Aquests dos professors de la Barcelona School of Creativity impartiran un workshop pràctic per donar pistes sobre com generar idees d'innovació creativa a partir d'un brief, amb l'objectiu de millorar algun àmbit de la vida quotidiana des del rol d'una marca.

Els dos tallers s'afegeixen a les ponències d'Edu Pou, director creatiu executiu de Here Be Dragons; Stephane Scheyven, director de desenvolupament a Europa de Contagious Communications; Tomás Díez, director de The Fab City Research Laboratory; Pau Garcia, soci fundador de Domestic Data Streamers; Àlvar Suñol, copresident i director general creatiu d'Alma DDB; l'artista, director, coreògraf i compositor Klaus Obermaier; Brian Williams, director creatiu executiu de Karmarama; Mark Brooks, director de marca de Behance i director creatiu i d'art a 99U; Pedro Martínez, director de màrqueting d'Ecoalf, i Anna Díaz, cofundadora de Hamill Industries.

El concurs de campanyes, fins al 20 d'abril

Per la seva part, encara es poden presentar campanyes als premis Sitges Next. Una de les novetats d'enguany és la reformulació del concurs: s'han eliminat les categories per evitar encotillaments i s'ha creat la llista Next to Watch.

Així doncs, hi haurà un palmarès únic i integrat que reconeixerà els millors treballs de l'Estat espanyol en innovació en comunicació, per tal de descobrir, recopilar i aportar valor a exemples de creativitat i innovació. La llista estarà formada per les millors peces presentades al concurs segons el criteri d'un jurat d'experts.

Les peces s'han d'haver exhibit a l'Estat entre l'1 de gener de 2016 i el 20 d'abril de 2017. El preu d'inscripció és de 90 euros per campanya (cada tres campanyes inscrites, la quarta és gratuïta).

Venda d'entrades

Les entrades i abonaments del festival Sitges Next estan a la venda a un preu de 50 euros per dia, i de 80 euros per a l'abonament. En ambdós casos, si s'adquireixen abans del 10 d'abril s'aplicarà un descompte del 20%. Per la seva part, els estudiants paguen 30 euros per les entrades de dia i 50 per l'abonament.

A banda, els membres de les empreses del consell assessor de Sitges Next tenen un 25% de descompte (sense limitació temporal): Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals de Blanquerna, Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, Clúster de l'Audiovisual de Catalunya i Mobile World Capital.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

El Suprem ratifica la condemna a Rogelio Rengel per estafar Luis del Olmo

La Sala Penal del Tribunal Suprem ha confirmat la condemna a deu anys i sis mesos de presó [...]

L'Ara és el diari que més creix a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans mostra una recuperació en part dels [...]

La Societat Catalana de Comunicació ret homenatge a Joan Fuster

La junta de la Societat Catalana de Comunicació de l'Institut d'Estudis Catalans homenatja [...]

L'ACN crea una borsa de treball per a substitucions

L'Agència Catalana de Notícies ha obert una convocatòria per crear una borsa de treball de [...]

Els periodistes valencians distingeixen els professionals agredits el 9 d'octubre

La Unió de Periodistes Valencians atorgarà el Premi Llibertat d'Expressió 2018 als i les [...]

Comunicació Pública aborda la comunicació digital de l'Ajuntament de Barcelona i els Mossos

L'Associació Comunicació Pública organitza aquest dijous la sessió Estratègies de comunicació [...]

La Generalitat convoca les subvencions per a ràdios i televisions

El Departament de la Presidència ha obert sengles convocatòries per a la concessió de [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.