comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 07 abril 2017 a les 21:27

El festival d'innovació en comunicació Sitges Next ha fet públics els dos workshops de la seva tercera edició, els quals completen la programació amb les deu ponències prèviament anunciades. Enguany, Sitges Next se celebra els dies 5 i 6 de maig sota el títol Explore. Connect. Change.

Per divendres 5, el certamen ha programat el taller Medieval mercenary warriors, a càrrec de la directora creativa Emma Pueyo, sobre l'experiència de ser freelance internacional. L'endemà serà el torn de La innovació creativa contra els robots malvats, amb Tomás Ferrándiz, director creatiu de continguts de BBDO, i Ximo Villalba, director creatiu de Grey. Aquests dos professors de la Barcelona School of Creativity impartiran un workshop pràctic per donar pistes sobre com generar idees d'innovació creativa a partir d'un brief, amb l'objectiu de millorar algun àmbit de la vida quotidiana des del rol d'una marca.

Els dos tallers s'afegeixen a les ponències d'Edu Pou, director creatiu executiu de Here Be Dragons; Stephane Scheyven, director de desenvolupament a Europa de Contagious Communications; Tomás Díez, director de The Fab City Research Laboratory; Pau Garcia, soci fundador de Domestic Data Streamers; Àlvar Suñol, copresident i director general creatiu d'Alma DDB; l'artista, director, coreògraf i compositor Klaus Obermaier; Brian Williams, director creatiu executiu de Karmarama; Mark Brooks, director de marca de Behance i director creatiu i d'art a 99U; Pedro Martínez, director de màrqueting d'Ecoalf, i Anna Díaz, cofundadora de Hamill Industries.

El concurs de campanyes, fins al 20 d'abril

Per la seva part, encara es poden presentar campanyes als premis Sitges Next. Una de les novetats d'enguany és la reformulació del concurs: s'han eliminat les categories per evitar encotillaments i s'ha creat la llista Next to Watch.

Així doncs, hi haurà un palmarès únic i integrat que reconeixerà els millors treballs de l'Estat espanyol en innovació en comunicació, per tal de descobrir, recopilar i aportar valor a exemples de creativitat i innovació. La llista estarà formada per les millors peces presentades al concurs segons el criteri d'un jurat d'experts.

Les peces s'han d'haver exhibit a l'Estat entre l'1 de gener de 2016 i el 20 d'abril de 2017. El preu d'inscripció és de 90 euros per campanya (cada tres campanyes inscrites, la quarta és gratuïta).

Venda d'entrades

Les entrades i abonaments del festival Sitges Next estan a la venda a un preu de 50 euros per dia, i de 80 euros per a l'abonament. En ambdós casos, si s'adquireixen abans del 10 d'abril s'aplicarà un descompte del 20%. Per la seva part, els estudiants paguen 30 euros per les entrades de dia i 50 per l'abonament.

A banda, els membres de les empreses del consell assessor de Sitges Next tenen un 25% de descompte (sense limitació temporal): Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals de Blanquerna, Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, Clúster de l'Audiovisual de Catalunya i Mobile World Capital.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Els digitals en català baten rècords al setembre

La intensitat informativa prèvia al referèndum de l'1 d'octubre va fer que molts diaris [...]

La Universitat Cardenal Herrera organitza un congrés sobre el dret d'accés als mitjans

El Palau de Colomina de València acull de dimarts a dijous el Congrés Internacional EDIC I [...]

Convocats els 29ens premis periodístics Pica d'Estats

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha posat en marxa la 29a edició del Premi [...]

PP i PSOE acorden la intervenció de TV3 i Catalunya Ràdio

L'aplicació de l'article 155 de la Constitució que han acordat PP i PSOE contempla la [...]

Els periodistes gironins lliuren les 29enes Mosques de la Informació

La demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes va celebrar aquest dijous al vespre el [...]

TV3 va ser la cadena més plural en la cobertura de l'1-O i TVE la que menys

Un informe del Consell Audiovisual de Catalunya sobre el tractament informatiu durant el [...]

eldiario.es posa en marxa una secció de família, criança i conciliació

Nidos és una nova secció d'eldiario.es dedicada a parlar de maternitat, paternitat, de nous [...]

El Suprem també avala l'ERO de RTVV

La Sala Social del Tribunal Suprem considera "ajustat a dret" l'acomiadament col·lectiu dels [...]

El 21 de novembre se celebrarà la 6a Jornada Internacional de Mitjans de Proximitat

L'auditori de La Pedrera de Barcelona acollirà el 21 de novembre la sisena Jornada [...]

Agredida una periodista de RAC1 en la concentració unionista de la Diagonal

La periodista de RAC1, Anna Vallhonesta, va ser agredida aquest dimecres al vespre mentre [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

6a Jornada Internacional de mitjans de proximitat
Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.