comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 13 abril 2017 a les 09:32

El grup Mediapro ha tancat el 2016 amb un benefici operatiu brut (EBITDA) de 162 milions d'euros, un increment del 24,6% respecte els 130 milions registrats l'any anterior. Sense donar a conèixer el resultat net (Palco23 el xifra en 141 milions), la productora de Jaume Roures assegura que el 2016 ha estat "el millor exercici de la seva història".

Quant a la facturació, l'any passat Mediapro va ingressar 1.536 milions d'euros, un 1,7% més que els 1.510 milions de 2015. En aquest àmbit, destaca que el 70% de la facturació té l'origen en clients internacionals.

El grup també ressalta que el seu deute net ha passat dels 213 milions de 2015 a 143. A banda, el 2016 va crear 457 llocs de treball a l'Estat.

De cara al 2017, Mediapro aspira a millorar les xifres amb un EBITDA de 200 milions d'euros i una facturació que superi els 1.600 milions.

Entre els reptes marcats per aquest any hi ha el desenvolupament de l'àrea digital, amb especial atenció al sector dels eGames; les produccions de continguts per al mercat internacional; augmentar les produccions en 4K RHD i potenciar la presència del grup en àrees estratègiques com Amèrica i Àsia.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i Col·legi insten els mitjans a seguir les recomanacions sobre la cobertura d'atemptats

Arran de l'atemptat a Barcelona i Cambrils, el Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el [...]

Tornem el 31 d’agost

Amb motiu de les vacances d’estiu, el servei de notícies de Comunicació 21 romandrà inactiu [...]

Educació en comunicació: l'assignatura pendent

"Resulta inconcebible que en la cultura de la imatge i de les narratives audiovisuals [...]

Consens parlamentari per modificar la governança de la CCMA i el CAC

Tots els grups parlamentaris han acordat de manera unànime tornar al consens a l'hora [...]

La difusió dels diaris en paper es redueix un 9,65%

La pèrdua de difusió dels diaris impresos persisteix. El 2016, a Catalunya, les Illes Balears [...]

À Punt cerca continguts audiovisuals d’entreteniment, culturals i divulgatius

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, la mercantil encarregada del funcionament d'À [...]

IB3 integra les redaccions d'esports de ràdio i televisió

La direcció d'IB3 ha decidit apostar per la convergència de mitjans i el model [...]

La diversitat en les indústries culturals centren el nou Quaderns del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat el número 43 de Quaderns del CAC, que [...]

betevé treu a concurs un programa sobre persones amb discapacitat

betevé ha obert una convocatòria per escollir un projecte audiovisual sobre persones amb [...]

En marxa el 5è concurs de guió de projectes transmèdia

Guionistes Associats de Catalunya i el Mercat Audiovisual de Catalunya han posat en marxa la [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.