comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 13 abril 2017 a les 09:32

El grup Mediapro ha tancat el 2016 amb un benefici operatiu brut (EBITDA) de 162 milions d'euros, un increment del 24,6% respecte els 130 milions registrats l'any anterior. Sense donar a conèixer el resultat net (Palco23 el xifra en 141 milions), la productora de Jaume Roures assegura que el 2016 ha estat "el millor exercici de la seva història".

Quant a la facturació, l'any passat Mediapro va ingressar 1.536 milions d'euros, un 1,7% més que els 1.510 milions de 2015. En aquest àmbit, destaca que el 70% de la facturació té l'origen en clients internacionals.

El grup també ressalta que el seu deute net ha passat dels 213 milions de 2015 a 143. A banda, el 2016 va crear 457 llocs de treball a l'Estat.

De cara al 2017, Mediapro aspira a millorar les xifres amb un EBITDA de 200 milions d'euros i una facturació que superi els 1.600 milions.

Entre els reptes marcats per aquest any hi ha el desenvolupament de l'àrea digital, amb especial atenció al sector dels eGames; les produccions de continguts per al mercat internacional; augmentar les produccions en 4K RHD i potenciar la presència del grup en àrees estratègiques com Amèrica i Àsia.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.