El grup Mediapro ha tancat el 2016 amb un benefici operatiu brut (EBITDA) de 162 milions d’euros, un increment del 24,6% respecte els 130 milions registrats l’any anterior. Sense donar a conèixer el resultat net (Palco23 el xifra en 141 milions), la productora de Jaume Roures assegura que el 2016 ha estat “el millor exercici de la seva història”.

Quant a la facturació, l’any passat Mediapro va ingressar 1.536 milions d’euros, un 1,7% més que els 1.510 milions de 2015. En aquest àmbit, destaca que el 70% de la facturació té l’origen en clients internacionals.

El grup també ressalta que el seu deute net ha passat dels 213 milions de 2015 a 143. A banda, el 2016 va crear 457 llocs de treball a l’Estat.

De cara al 2017, Mediapro aspira a millorar les xifres amb un EBITDA de 200 milions d’euros i una facturació que superi els 1.600 milions.

Entre els reptes marcats per aquest any hi ha el desenvolupament de l’àrea digital, amb especial atenció al sector dels eGames; les produccions de continguts per al mercat internacional; augmentar les produccions en 4K RHD i potenciar la presència del grup en àrees estratègiques com Amèrica i Àsia.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram