comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 02 Maig 2017 a les 10:04

La cadena pública catalana no només continua en tercer lloc per darrere les dues principals estatals (per quart mes consecutiu), sinó que segueix perdent audiència en línies generals, malgrat els bons resultats de les diferents estrenes. De fet, a l'abril, TV3 ha obtingut el segon pitjor resultat mensual de la seva història, només superat pel 9,4% de quota de pantalla del passat agost; són els dos únics cops que ha baixat del 10%.

Així doncs, Telecinco ha tornat a ser la cadena més vista a Catalunya amb un 10,8% de quota de pantalla (set dècimes menys que al març), seguida d'Antena 3, amb 10,1% (en perd sis). Per la seva part, TV3 cau fins al 9,6% de share, deixant-se pel camí vuit dècimes.

A continuació es troben La 1, amb un 7,4% de quota (creix quatre dècimes); laSexta, amb el 5,7% (perd quatre dècimes); Cuatro, amb 5,4% (en cau cinc); 8tv, amb un 3,2% (retrocedeix tres dècimes), i tanca el rànquing de generalistes 13TV amb l'1,8% (una dècima menys).

Amb tot, a l'abril, TV3 va tornar a liderar el rànquing de programes 22 dels 30 dies, dels quals 19 gràcies als Telenotícies, i va situar 17 programes entre els 30 més vistos del mes, dels quals 10 entre els 15 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 va registrar un 1,5% de quota de pantalla (perd dues dècimes); el Super3/33, un 1,2% (repeteix resultat), i l'Esport3, el 0,8% (retrocedeix tres dècimes).

Telecinco repeteix liderat a l'Estat

En el conjunt de l'Estat, Telecinco va tornar a ser la cadena més vista per tercer mes consecutiu amb un 13,4% de quota (set dècimes menys que al març), seguida d'Antena 3 amb un 12,5% (perd set dècimes).

Per darrere van continuar La 1, amb un 9,8% de share (cau mig punt); laSexta, amb el 6,3% (es torna a deixar una dècima); Cuatro, amb el 6% (perd dues dècimes), i 13TV amb un 2% (repeteix resultat).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Tornem el 31 d’agost

Amb motiu de les vacances d’estiu, el servei de notícies de Comunicació 21 romandrà inactiu [...]

Educació en comunicació: l'assignatura pendent

"Resulta inconcebible que en la cultura de la imatge i de les narratives audiovisuals [...]

Consens parlamentari per modificar la governança de la CCMA i el CAC

Tots els grups parlamentaris han acordat de manera unànime tornar al consens a l'hora [...]

La difusió dels diaris en paper es redueix un 9,65%

La pèrdua de difusió dels diaris impresos persisteix. El 2016, a Catalunya, les Illes Balears [...]

À Punt cerca continguts audiovisuals d’entreteniment, culturals i divulgatius

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, la mercantil encarregada del funcionament d'À [...]

IB3 integra les redaccions d'esports de ràdio i televisió

La direcció d'IB3 ha decidit apostar per la convergència de mitjans i el model [...]

La diversitat en les indústries culturals centren el nou Quaderns del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat el número 43 de Quaderns del CAC, que [...]

betevé treu a concurs un programa sobre persones amb discapacitat

betevé ha obert una convocatòria per escollir un projecte audiovisual sobre persones amb [...]

En marxa el 5è concurs de guió de projectes transmèdia

Guionistes Associats de Catalunya i el Mercat Audiovisual de Catalunya han posat en marxa la [...]

TV3 es manté segona per tercer mes

Al juliol, la cadena pública catalana ha estat la segona més vista per tercer mes consecutiu [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.