Per primer cop, el mercat de la televisió de pagament a l’Estat compta amb més de sis milions d’abonats. En concret, segons dades de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència, al final del tercer trimestre de 2016 hi havia 6.006.326 abonats, un increment del 2,7% respecte els 5.848.517 del trimestre anterior, i del 10,6% en comparació als 5.430.887 d’un any abans.

Del total d’abonaments a la TV de pagament, un 84,2% (5.057.423 abonats) estava contractat sota alguna modalitat empaquetada amb serveis de telefonia i/o internet, quan al juny era el 83,37% (4.876.026 abonats), i un any abans, el setembre de 2015, un 72,85% (3.956.495). En un any, doncs, el creixement d’abonats a la TV de pagament amb modalitat empaquetada ha estat del 27,83%.

L’augment d’abonaments s’acompanya d’un increment dels ingressos, malgrat no és proporcional per la major quantitat d’ofertes de captació. En concret, el tercer trimestre de 2016, la televisió de pagament va tenir uns ingressos de 458,41 milions d’euros, un 0,57% més que els 455,80 milions del trimestre anterior, i un 12,22% superior als 408,50 d’un any abans.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram