comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 08 Maig 2017 a les 13:44

El lliurament dels remodelats guardons del festival d'innovació en comunicació Sitges Next va clausurar dissabte al vespre la tercera edició del certamen, celebrada sota el lema Explore. Connect. Change. Enguany, el jurat dels premis Next to Watch ha distingit un total de nou campanyes, considerades les més innovadores en l'àmbit de la comunicació a nivell estatal.

Les campanyes premiades (per ordre d'aparició al vídeo), són: Alfabeto de colores, de McCann España; Max Motor Dreams, de GTB / Ogilvy & Mather Madrid (minut 2.30 del vídeo); Fashion to be Free, de DDB España (m. 4.45); Champions for Life, de Grey (m. 7); Baxi Project, d'Yslandia (m. 9.15); BeefeaterXO, de Future Lighthouse (m. 12); Smart pad, de McCann España (m. 14.20); Blood Sports, d'Ogilvy & Mather Madrid (m. 16.20), i Hunt or Be Hunted, de McCann España (m. 18.35).

Durant els dos dies, Sitges Next va programar deu conferències i dos tallers, reunint uns 300 professionals. D'aquesta manera, el certamen comença a agafar nom en el sector i consolida la seva proposta com a punt de trobada de marques, agències, start-ups, emprenedors, creadors tecnològics, artistes digitals i comunicadors.

Una de les novetats d'enguany ha estat la reformulació dels premis: s'han eliminat les categories per evitar encotillaments i s'ha creat la llista Next to Watch. D'aquesta manera, hi ha hagut un palmarès únic i integrat que ha reconegut els millors treballs de l'Estat espanyol en innovació en comunicació, per tal de descobrir, recopilar i aportar valor a exemples de creativitat.

El jurat dels premis Next to Watch 2017 estava format per Josep Maria Roca de Vinyals, director general creatiu de DDB España; Edu Pou, director creatiu executiu de Here Be Dragons; Belén Coca, directora creativa digital freelance; Augustin Robinne, director de màrqueting de Pernod Ricard España; Diego González, director creatiu executiu d'OgilvyOne; Marta Caseny, directora creativa de VCCP; Joost van Nispen, fundador i president d'ICEMD (The Institute of the Digital Economy of ESIC Business & Marketing School de Barcelona); Jordi Pi, productor executiu de mitjans digitals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, i Enric Nel·lo, director general creatiu de Grey España.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Els treballadors d'estudis d'IB3 inicien un calendari d'aturades

Els treballadors del servei d'explotació de platós i exteriors d'IB3, subcontractats a través [...]

UPF.Ràdio celebra el 10è aniversari

UPF.Ràdio, la primera emissora universitària de l'Estat que va emetre en podcast, fa deu [...]

La Mesa per a la Diversitat premia els programes 'Latituds' i 'Món possible'

La novena edició dels Premis per a la Diversitat en l'Audiovisual han guardonat en la [...]

El Comidista fa el salt a la televisió de la mà de laSexta

laSexta prepara la versió televisiva del portal gastronòmic El Comidista, dirigit per Mikel [...]

Les associacions de periodistes valencians i alacantins lamenten que la CVMC les bandegi

La Unió de Periodistes Valencians i l'Associació de la Premsa d'Alacant han mostrat la seva [...]

El Temps es renova

El setmanari El Temps s'ha renovat tant en paper com al web. La transformació no és només [...]

elMón s'expandeix al Vallès Oriental

La política d'expansió territorial del digital elMón continua. Després d'abastar bona part [...]

El CAC recorda que cal tenir una cura especial en la cobertura d'atemptats

Arran de l'atemptat d'aquest dilluns en un concert d'Ariana Grande a Manchester, el Consell [...]

Es gesta un nou diari en paper per donar veu a les 'esquerres transformadores'

Un col·lectiu de periodistes i persones dels àmbits cultural i cooperatiu treballen en el [...]

Un treball sobre l'ús de les xarxes als mitjans de l'ACPC guanya el premi de recerca

El projecte de treball L'ús de les xarxes socials als diaris de l'ACPC: fórmules per [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.