comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 08 Maig 2017 a les 13:44

El lliurament dels remodelats guardons del festival d'innovació en comunicació Sitges Next va clausurar dissabte al vespre la tercera edició del certamen, celebrada sota el lema Explore. Connect. Change. Enguany, el jurat dels premis Next to Watch ha distingit un total de nou campanyes, considerades les més innovadores en l'àmbit de la comunicació a nivell estatal.

Les campanyes premiades (per ordre d'aparició al vídeo), són: Alfabeto de colores, de McCann España; Max Motor Dreams, de GTB / Ogilvy & Mather Madrid (minut 2.30 del vídeo); Fashion to be Free, de DDB España (m. 4.45); Champions for Life, de Grey (m. 7); Baxi Project, d'Yslandia (m. 9.15); BeefeaterXO, de Future Lighthouse (m. 12); Smart pad, de McCann España (m. 14.20); Blood Sports, d'Ogilvy & Mather Madrid (m. 16.20), i Hunt or Be Hunted, de McCann España (m. 18.35).

Durant els dos dies, Sitges Next va programar deu conferències i dos tallers, reunint uns 300 professionals. D'aquesta manera, el certamen comença a agafar nom en el sector i consolida la seva proposta com a punt de trobada de marques, agències, start-ups, emprenedors, creadors tecnològics, artistes digitals i comunicadors.

Una de les novetats d'enguany ha estat la reformulació dels premis: s'han eliminat les categories per evitar encotillaments i s'ha creat la llista Next to Watch. D'aquesta manera, hi ha hagut un palmarès únic i integrat que ha reconegut els millors treballs de l'Estat espanyol en innovació en comunicació, per tal de descobrir, recopilar i aportar valor a exemples de creativitat.

El jurat dels premis Next to Watch 2017 estava format per Josep Maria Roca de Vinyals, director general creatiu de DDB España; Edu Pou, director creatiu executiu de Here Be Dragons; Belén Coca, directora creativa digital freelance; Augustin Robinne, director de màrqueting de Pernod Ricard España; Diego González, director creatiu executiu d'OgilvyOne; Marta Caseny, directora creativa de VCCP; Joost van Nispen, fundador i president d'ICEMD (The Institute of the Digital Economy of ESIC Business & Marketing School de Barcelona); Jordi Pi, productor executiu de mitjans digitals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, i Enric Nel·lo, director general creatiu de Grey España.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Professionals i sindicats de RTVE se solidaritzen amb TV3 i Catalunya Ràdio

Les mostres de solidaritat amb els mitjans púbics de la Generalitat i els seus professionals [...]

Convocades les subvencions per a la producció de sèries de ficció

L'Institut Català de les Empreses Culturals ha obert la convocatòria per a la concessió de [...]

CCOO denuncia la presència de policia "camuflada" a TVE Catalunya

Des de fa dies, els treballadors de TVE Catalunya han detectat la presència de policia [...]

La cobertura i manipulació mediàtica de l'1-O, a debat

La plaça Cívica de la Universitat Autònoma de Barcelona acull aquest dimecres, a les 12 h, [...]

La Festa dels Súpers reuneix unes 200.000 persones

La 21a edició de la Festa dels Súpers va aplegar prop de 200.000 persones durant el cap de [...]

Rebuig frontal a la intervenció dels mitjans públics

Àmplia oposició a la intervenció de TV3, Catalunya Ràdio i l'Agència Catalana de Notícies en [...]

Els digitals en català baten rècords al setembre

La intensitat informativa prèvia al referèndum de l'1 d'octubre va fer que molts diaris [...]

La Universitat Cardenal Herrera organitza un congrés sobre el dret d'accés als mitjans

El Palau de Colomina de València acull de dimarts a dijous el Congrés Internacional EDIC I [...]

Convocats els 29ens premis periodístics Pica d'Estats

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha posat en marxa la 29a edició del Premi [...]

PP i PSOE acorden la intervenció de TV3 i Catalunya Ràdio

L'aplicació de l'article 155 de la Constitució que han acordat PP i PSOE contempla la [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

6a Jornada Internacional de mitjans de proximitat
Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.