comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 08 Maig 2017 a les 13:44

El lliurament dels remodelats guardons del festival d'innovació en comunicació Sitges Next va clausurar dissabte al vespre la tercera edició del certamen, celebrada sota el lema Explore. Connect. Change. Enguany, el jurat dels premis Next to Watch ha distingit un total de nou campanyes, considerades les més innovadores en l'àmbit de la comunicació a nivell estatal.

Les campanyes premiades (per ordre d'aparició al vídeo), són: Alfabeto de colores, de McCann España; Max Motor Dreams, de GTB / Ogilvy & Mather Madrid (minut 2.30 del vídeo); Fashion to be Free, de DDB España (m. 4.45); Champions for Life, de Grey (m. 7); Baxi Project, d'Yslandia (m. 9.15); BeefeaterXO, de Future Lighthouse (m. 12); Smart pad, de McCann España (m. 14.20); Blood Sports, d'Ogilvy & Mather Madrid (m. 16.20), i Hunt or Be Hunted, de McCann España (m. 18.35).

Durant els dos dies, Sitges Next va programar deu conferències i dos tallers, reunint uns 300 professionals. D'aquesta manera, el certamen comença a agafar nom en el sector i consolida la seva proposta com a punt de trobada de marques, agències, start-ups, emprenedors, creadors tecnològics, artistes digitals i comunicadors.

Una de les novetats d'enguany ha estat la reformulació dels premis: s'han eliminat les categories per evitar encotillaments i s'ha creat la llista Next to Watch. D'aquesta manera, hi ha hagut un palmarès únic i integrat que ha reconegut els millors treballs de l'Estat espanyol en innovació en comunicació, per tal de descobrir, recopilar i aportar valor a exemples de creativitat.

El jurat dels premis Next to Watch 2017 estava format per Josep Maria Roca de Vinyals, director general creatiu de DDB España; Edu Pou, director creatiu executiu de Here Be Dragons; Belén Coca, directora creativa digital freelance; Augustin Robinne, director de màrqueting de Pernod Ricard España; Diego González, director creatiu executiu d'OgilvyOne; Marta Caseny, directora creativa de VCCP; Joost van Nispen, fundador i president d'ICEMD (The Institute of the Digital Economy of ESIC Business & Marketing School de Barcelona); Jordi Pi, productor executiu de mitjans digitals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, i Enric Nel·lo, director general creatiu de Grey España.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i Col·legi insten els mitjans a seguir les recomanacions sobre la cobertura d'atemptats

Arran de l'atemptat a Barcelona i Cambrils, el Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el [...]

Tornem el 31 d’agost

Amb motiu de les vacances d’estiu, el servei de notícies de Comunicació 21 romandrà inactiu [...]

Educació en comunicació: l'assignatura pendent

"Resulta inconcebible que en la cultura de la imatge i de les narratives audiovisuals [...]

Consens parlamentari per modificar la governança de la CCMA i el CAC

Tots els grups parlamentaris han acordat de manera unànime tornar al consens a l'hora [...]

La difusió dels diaris en paper es redueix un 9,65%

La pèrdua de difusió dels diaris impresos persisteix. El 2016, a Catalunya, les Illes Balears [...]

À Punt cerca continguts audiovisuals d’entreteniment, culturals i divulgatius

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, la mercantil encarregada del funcionament d'À [...]

IB3 integra les redaccions d'esports de ràdio i televisió

La direcció d'IB3 ha decidit apostar per la convergència de mitjans i el model [...]

La diversitat en les indústries culturals centren el nou Quaderns del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat el número 43 de Quaderns del CAC, que [...]

betevé treu a concurs un programa sobre persones amb discapacitat

betevé ha obert una convocatòria per escollir un projecte audiovisual sobre persones amb [...]

En marxa el 5è concurs de guió de projectes transmèdia

Guionistes Associats de Catalunya i el Mercat Audiovisual de Catalunya han posat en marxa la [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.