comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 12 Maig 2017 a les 10:16

L'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC), la Internet Advertising Bureau (IAB Spain) i l'Associació Espanyola d'Anunciants (AEA, recentment incorporada a la comissió de seguiment) han creat una nova mesa de contractació que s'encarregarà de desenvolupar el procés tècnic de valoració del concurs de mesurament d'audiències digitals, a més de difondre el mesurament recomanat a les juntes de les respectives associacions.

En aquesta ocasió, la mesa comptarà amb una consultora, l'empresa Evoca, que s'encarregarà de coordinar el procés del concurs. Es preveu que a l'octubre es lliurin els requeriments tècnics del concurs a les empreses que s'hi postulin, i que la resolució es faci pública el primer trimestre de 2018.

Actualment el mesurament el realitza comScore, a qui fa un parell de mesos se li va prorrogar el contracte fins a finals de 2018. Quan finalitzi, portarà sis anys realitzant aquesta tasca. L'empresa escollida iniciaria el mesurament a principis de 2019.

La nova mesa de contractació està formada per: representants d'agències de mitjans: Milagros Gálvez (Blue 449), Orlanda Aragón (Maxus); Luis Fernando Ruiz (OMD) i Álvaro Morales (Carat); mitjans nadius online: Eduardo Plasencia (Weblogs) i Pablo José Pérez (Google); grups editorials: Laura Martín (Unidad Editorial) i Alfonso Puras (Vocento); revistes: María Álvarez (Hola); televisions: Rubén Vara (Atresmedia); ràdios: Ferran Clavell (CCMA); xarxes publicitàries: Cristina Sánchez (Smartclip); senyalització digital: Javier Ballesteros (Crambo), i anunciants: Nuria Giménez (Coca Cola).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Els treballadors d'estudis d'IB3 inicien un calendari d'aturades

Els treballadors del servei d'explotació de platós i exteriors d'IB3, subcontractats a través [...]

UPF.Ràdio celebra el 10è aniversari

UPF.Ràdio, la primera emissora universitària de l'Estat que va emetre en podcast, fa deu [...]

La Mesa per a la Diversitat premia els programes 'Latituds' i 'Món possible'

La novena edició dels Premis per a la Diversitat en l'Audiovisual han guardonat en la [...]

El Comidista fa el salt a la televisió de la mà de laSexta

laSexta prepara la versió televisiva del portal gastronòmic El Comidista, dirigit per Mikel [...]

Les associacions de periodistes valencians i alacantins lamenten que la CVMC les bandegi

La Unió de Periodistes Valencians i l'Associació de la Premsa d'Alacant han mostrat la seva [...]

El Temps es renova

El setmanari El Temps s'ha renovat tant en paper com al web. La transformació no és només [...]

elMón s'expandeix al Vallès Oriental

La política d'expansió territorial del digital elMón continua. Després d'abastar bona part [...]

El CAC recorda que cal tenir una cura especial en la cobertura d'atemptats

Arran de l'atemptat d'aquest dilluns en un concert d'Ariana Grande a Manchester, el Consell [...]

Es gesta un nou diari en paper per donar veu a les 'esquerres transformadores'

Un col·lectiu de periodistes i persones dels àmbits cultural i cooperatiu treballen en el [...]

Un treball sobre l'ús de les xarxes als mitjans de l'ACPC guanya el premi de recerca

El projecte de treball L'ús de les xarxes socials als diaris de l'ACPC: fórmules per [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.