comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 12 Maig 2017 a les 10:16

L'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC), la Internet Advertising Bureau (IAB Spain) i l'Associació Espanyola d'Anunciants (AEA, recentment incorporada a la comissió de seguiment) han creat una nova mesa de contractació que s'encarregarà de desenvolupar el procés tècnic de valoració del concurs de mesurament d'audiències digitals, a més de difondre el mesurament recomanat a les juntes de les respectives associacions.

En aquesta ocasió, la mesa comptarà amb una consultora, l'empresa Evoca, que s'encarregarà de coordinar el procés del concurs. Es preveu que a l'octubre es lliurin els requeriments tècnics del concurs a les empreses que s'hi postulin, i que la resolució es faci pública el primer trimestre de 2018.

Actualment el mesurament el realitza comScore, a qui fa un parell de mesos se li va prorrogar el contracte fins a finals de 2018. Quan finalitzi, portarà sis anys realitzant aquesta tasca. L'empresa escollida iniciaria el mesurament a principis de 2019.

La nova mesa de contractació està formada per: representants d'agències de mitjans: Milagros Gálvez (Blue 449), Orlanda Aragón (Maxus); Luis Fernando Ruiz (OMD) i Álvaro Morales (Carat); mitjans nadius online: Eduardo Plasencia (Weblogs) i Pablo José Pérez (Google); grups editorials: Laura Martín (Unidad Editorial) i Alfonso Puras (Vocento); revistes: María Álvarez (Hola); televisions: Rubén Vara (Atresmedia); ràdios: Ferran Clavell (CCMA); xarxes publicitàries: Cristina Sánchez (Smartclip); senyalització digital: Javier Ballesteros (Crambo), i anunciants: Nuria Giménez (Coca Cola).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i Col·legi insten els mitjans a seguir les recomanacions sobre la cobertura d'atemptats

Arran de l'atemptat a Barcelona i Cambrils, el Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el [...]

Tornem el 31 d’agost

Amb motiu de les vacances d’estiu, el servei de notícies de Comunicació 21 romandrà inactiu [...]

Educació en comunicació: l'assignatura pendent

"Resulta inconcebible que en la cultura de la imatge i de les narratives audiovisuals [...]

Consens parlamentari per modificar la governança de la CCMA i el CAC

Tots els grups parlamentaris han acordat de manera unànime tornar al consens a l'hora [...]

La difusió dels diaris en paper es redueix un 9,65%

La pèrdua de difusió dels diaris impresos persisteix. El 2016, a Catalunya, les Illes Balears [...]

À Punt cerca continguts audiovisuals d’entreteniment, culturals i divulgatius

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, la mercantil encarregada del funcionament d'À [...]

IB3 integra les redaccions d'esports de ràdio i televisió

La direcció d'IB3 ha decidit apostar per la convergència de mitjans i el model [...]

La diversitat en les indústries culturals centren el nou Quaderns del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat el número 43 de Quaderns del CAC, que [...]

betevé treu a concurs un programa sobre persones amb discapacitat

betevé ha obert una convocatòria per escollir un projecte audiovisual sobre persones amb [...]

En marxa el 5è concurs de guió de projectes transmèdia

Guionistes Associats de Catalunya i el Mercat Audiovisual de Catalunya han posat en marxa la [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.