comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 12 Maig 2017 a les 10:16

L'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC), la Internet Advertising Bureau (IAB Spain) i l'Associació Espanyola d'Anunciants (AEA, recentment incorporada a la comissió de seguiment) han creat una nova mesa de contractació que s'encarregarà de desenvolupar el procés tècnic de valoració del concurs de mesurament d'audiències digitals, a més de difondre el mesurament recomanat a les juntes de les respectives associacions.

En aquesta ocasió, la mesa comptarà amb una consultora, l'empresa Evoca, que s'encarregarà de coordinar el procés del concurs. Es preveu que a l'octubre es lliurin els requeriments tècnics del concurs a les empreses que s'hi postulin, i que la resolució es faci pública el primer trimestre de 2018.

Actualment el mesurament el realitza comScore, a qui fa un parell de mesos se li va prorrogar el contracte fins a finals de 2018. Quan finalitzi, portarà sis anys realitzant aquesta tasca. L'empresa escollida iniciaria el mesurament a principis de 2019.

La nova mesa de contractació està formada per: representants d'agències de mitjans: Milagros Gálvez (Blue 449), Orlanda Aragón (Maxus); Luis Fernando Ruiz (OMD) i Álvaro Morales (Carat); mitjans nadius online: Eduardo Plasencia (Weblogs) i Pablo José Pérez (Google); grups editorials: Laura Martín (Unidad Editorial) i Alfonso Puras (Vocento); revistes: María Álvarez (Hola); televisions: Rubén Vara (Atresmedia); ràdios: Ferran Clavell (CCMA); xarxes publicitàries: Cristina Sánchez (Smartclip); senyalització digital: Javier Ballesteros (Crambo), i anunciants: Nuria Giménez (Coca Cola).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Professionals i sindicats de RTVE se solidaritzen amb TV3 i Catalunya Ràdio

Les mostres de solidaritat amb els mitjans púbics de la Generalitat i els seus professionals [...]

Convocades les subvencions per a la producció de sèries de ficció

L'Institut Català de les Empreses Culturals ha obert la convocatòria per a la concessió de [...]

CCOO denuncia la presència de policia "camuflada" a TVE Catalunya

Des de fa dies, els treballadors de TVE Catalunya han detectat la presència de policia [...]

La cobertura i manipulació mediàtica de l'1-O, a debat

La plaça Cívica de la Universitat Autònoma de Barcelona acull aquest dimecres, a les 12 h, [...]

La Festa dels Súpers reuneix unes 200.000 persones

La 21a edició de la Festa dels Súpers va aplegar prop de 200.000 persones durant el cap de [...]

Rebuig frontal a la intervenció dels mitjans públics

Àmplia oposició a la intervenció de TV3, Catalunya Ràdio i l'Agència Catalana de Notícies en [...]

Els digitals en català baten rècords al setembre

La intensitat informativa prèvia al referèndum de l'1 d'octubre va fer que molts diaris [...]

La Universitat Cardenal Herrera organitza un congrés sobre el dret d'accés als mitjans

El Palau de Colomina de València acull de dimarts a dijous el Congrés Internacional EDIC I [...]

Convocats els 29ens premis periodístics Pica d'Estats

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha posat en marxa la 29a edició del Premi [...]

PP i PSOE acorden la intervenció de TV3 i Catalunya Ràdio

L'aplicació de l'article 155 de la Constitució que han acordat PP i PSOE contempla la [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

6a Jornada Internacional de mitjans de proximitat
Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.