comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 12 Maig 2017 a les 10:16

L'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC), la Internet Advertising Bureau (IAB Spain) i l'Associació Espanyola d'Anunciants (AEA, recentment incorporada a la comissió de seguiment) han creat una nova mesa de contractació que s'encarregarà de desenvolupar el procés tècnic de valoració del concurs de mesurament d'audiències digitals, a més de difondre el mesurament recomanat a les juntes de les respectives associacions.

En aquesta ocasió, la mesa comptarà amb una consultora, l'empresa Evoca, que s'encarregarà de coordinar el procés del concurs. Es preveu que a l'octubre es lliurin els requeriments tècnics del concurs a les empreses que s'hi postulin, i que la resolució es faci pública el primer trimestre de 2018.

Actualment el mesurament el realitza comScore, a qui fa un parell de mesos se li va prorrogar el contracte fins a finals de 2018. Quan finalitzi, portarà sis anys realitzant aquesta tasca. L'empresa escollida iniciaria el mesurament a principis de 2019.

La nova mesa de contractació està formada per: representants d'agències de mitjans: Milagros Gálvez (Blue 449), Orlanda Aragón (Maxus); Luis Fernando Ruiz (OMD) i Álvaro Morales (Carat); mitjans nadius online: Eduardo Plasencia (Weblogs) i Pablo José Pérez (Google); grups editorials: Laura Martín (Unidad Editorial) i Alfonso Puras (Vocento); revistes: María Álvarez (Hola); televisions: Rubén Vara (Atresmedia); ràdios: Ferran Clavell (CCMA); xarxes publicitàries: Cristina Sánchez (Smartclip); senyalització digital: Javier Ballesteros (Crambo), i anunciants: Nuria Giménez (Coca Cola).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

El Suprem ratifica la condemna a Rogelio Rengel per estafar Luis del Olmo

La Sala Penal del Tribunal Suprem ha confirmat la condemna a deu anys i sis mesos de presó [...]

L'Ara és el diari que més creix a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans mostra una recuperació en part dels [...]

La Societat Catalana de Comunicació ret homenatge a Joan Fuster

La junta de la Societat Catalana de Comunicació de l'Institut d'Estudis Catalans homenatja [...]

L'ACN crea una borsa de treball per a substitucions

L'Agència Catalana de Notícies ha obert una convocatòria per crear una borsa de treball de [...]

Els periodistes valencians distingeixen els professionals agredits el 9 d'octubre

La Unió de Periodistes Valencians atorgarà el Premi Llibertat d'Expressió 2018 als i les [...]

Comunicació Pública aborda la comunicació digital de l'Ajuntament de Barcelona i els Mossos

L'Associació Comunicació Pública organitza aquest dijous la sessió Estratègies de comunicació [...]

La Generalitat convoca les subvencions per a ràdios i televisions

El Departament de la Presidència ha obert sengles convocatòries per a la concessió de [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.