comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 16 Maig 2017 a les 16:57

L'Agence France-Presse (AFP), l'Agenzia Nazionale Stampa Associata (ANSA) i la Deutsche Presse-Agentur (DPA) treballen en el llançament de l'European Data News Hub (EDNH), un portal de periodisme de dades sobre la Unió Europea. El web es posarà en marxa al juny, serà d'accés lliure i els mitjans podran descarregar-ne lliurement els continguts.

Les informacions del nou portal abordaran els principals temes objecte de debat a la UE i s'articularan sobre fets i dades, amb especial atenció a les investigacions fonamentades en anàlisis estadístiques. L'EDNH oferirà textos en cinc llengües (anglès, alemany, francès, italià i castellà), infografies fixes i interactives, vídeos i fotografies.

Després del seu llançament, l'EDNH convidarà altres mitjans especialitzats en periodisme de dades i agències de premsa a participar i contribuir en el projecte, per tal de crear una plataforma europea de dades.

Malgrat rebre una subvenció de la Comissió Europea, les agències impulsores del projecte remarquen que gaudiran de total independència editorial.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.