comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 24 Maig 2017 a les 21:05

Els impulsors del nou diari Jornada han posat en marxa una campanya de captació de persones i entitats que s'associïn a la cooperativa editora. Ho poden fer mitjançant tres modalitats: soci bàsic (aportant entre 50 i 499 euros), soci promotor (de 500 a 10.000 euros) i una tercera per a entitats i cooperatives (de 200 a 10.000 euros).

L'objectiu és arribar als 200.000 euros en dos mesos, que se sumarien als 100.000 euros aportats pels 150 socis amb què ha nascut la cooperativa. D'aquesta manera es vol aconseguir una base econòmica sòlida per poder llançar el nou mitjà amb garanties.

A banda de les aportacions dels socis, els impulsors calculen que necessiten entre 8.000 i 10.000 subscriptors per garantir la viabilitat del mitjà. La campanya de captació de socis s'iniciarà al setembre. La previsió és llançar el nou mitjà a finals de tardor.

Dirigit per la periodista Laia Altarriba, la Jornada comptarà amb un equip inicial de 28 persones, amb redaccions a Barcelona, Palma i València. El mitjà tindrà una edició impresa que es distribuirà als quioscos dels Països Catalans i una altra digital.

La capçalera en paper preveu un tiratge inicial de 15.000 exemplars, amb 24 pàgines de dimarts a divendres, 32 els dissabtes i 40 els diumenges (dilluns no hi haurà edició). Entre setmana, la Jornada es dedicarà més a cobrir l'actualitat política, social, econòmica i cultural, mentre que el cap de setmana el diari se centrarà en oferir reportatges en profunditat, entrevistes a fons, anàlisis i debats.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El CAC proposa repensar el sector de la comunicació local

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat l'Estudi sobre la comunicació local a [...]

betevé avança els informatius del vespre per promoure la conciliació familiar

En el marc de la cinquena Setmana dels Horaris, l'Ajuntament de Barcelona ha reeditat el [...]

Prensa Ibérica fitxa Alejandro Sopeña com a director de nous projectes

El grup Prensa Ibérica ha incorporat el periodista Alejandro Sopeña com a director de nous [...]

Prisa cancel·la la venda de Media Capital a Altice

Prisa ha donat per finalitzat el contracte per a la venda de Media Capital al grup francès [...]

Els premis Concha García Campoy distingeixen José Pardina, Christian Gálvez i Núria Jar

El jurat del Premi Periodístic Concha García Campoy ha donat a conèixer les persones [...]

El CAC conclou que Losantos va incitar a l'odi contra Alemanya

El ple del Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha aprovat tres acords relatius a continguts [...]

Es posa en marxa la Xarxa de Col·legis Professionals de Periodistes

Els nou col·legis de periodistes que actualment hi ha a l'Estat han constituït la Xarxa de [...]

La Mesa per a la Diversitat premia Carles Solà, 'La gent normal' i 'Ràdio Àfrica'

El Palau Robert de Barcelona ha acollit aquest divendres el lliurament de la desena edició [...]

L'AMIC aposta per la innovació

L'auditori de l'edifici Imagina de Barcelona acollirà el 6 de juliol la 21a assemblea general [...]

20 Minutos i SportYou s'alien

Els mitjans 20 Minutos i SportYou han decidit unir forces per reforçar l'oferta esportiva que [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.