comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 06 Juny 2017 a les 20:35

L'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) ha posat en marxa l'Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC). Per presentar la iniciativa, divendres al matí organitza la jornada Dissenyant eines per mesurar l'audiència digital a Catalunya, conjuntament amb el Consell de l'Audiovisual i el Departament de la Presidència. L'activitat tindrà lloc al Palau Robert de Barcelona.

L'objectiu de la sessió és reflexionar sobre les eines de mesura de l'audiència dels mitjans i serveis de comunicació audiovisuals, en un present connectat en el qual els continguts es consumeixen en qualsevol moment i per dispositius diversos.

La jornada compta amb dues taules de debat. La primera, titulada Reptes per conèixer el consum dels mitjans de comunicació a Catalunya (9.30 h), comptarà amb la participació de Jordi Català, cap d'anàlisi i explotació d'audiències de la CCMA; Josep Ritort, secretari general de l'AMIC; Oriol Jara, membre del Clúster Audiovisual de Catalunya; i Karma Peiró, directora de NacióDigital Moderador; amb moderació de Jordi del Río, director general de Mitjans de Comunicació de la Generalitat.

La segona taula duu per títol Propostes per mesurar una audiència cada vegada més disseminada i granulada (11.15 h), amb Javier Callejo, professor de Sociologia de la Comunicació de la Universitat Nacional d'Educació a Distància (UNED); Fernando Santiago, director tècnic de l'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació; i Jordi Gilabert, CEO de Konodrac; amb Salvador Alsius, vicepresident del CAC, com a moderador.

Posteriorment, Amparo Huertas, directora de l'InCom-UAB procedirà a presentar en societat l'Observatori de la Comunicació a Catalunya (12.30 h). L'OCC és un projecte digital adreçat al sector acadèmic i professional que té com a objectiu contribuir en l'anàlisi i coneixement del sector de la comunicació a Catalunya.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

El Suprem ratifica la condemna a Rogelio Rengel per estafar Luis del Olmo

La Sala Penal del Tribunal Suprem ha confirmat la condemna a deu anys i sis mesos de presó [...]

L'Ara és el diari que més creix a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans mostra una recuperació en part dels [...]

La Societat Catalana de Comunicació ret homenatge a Joan Fuster

La junta de la Societat Catalana de Comunicació de l'Institut d'Estudis Catalans homenatja [...]

L'ACN crea una borsa de treball per a substitucions

L'Agència Catalana de Notícies ha obert una convocatòria per crear una borsa de treball de [...]

Els periodistes valencians distingeixen els professionals agredits el 9 d'octubre

La Unió de Periodistes Valencians atorgarà el Premi Llibertat d'Expressió 2018 als i les [...]

Comunicació Pública aborda la comunicació digital de l'Ajuntament de Barcelona i els Mossos

L'Associació Comunicació Pública organitza aquest dijous la sessió Estratègies de comunicació [...]

La Generalitat convoca les subvencions per a ràdios i televisions

El Departament de la Presidència ha obert sengles convocatòries per a la concessió de [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.