L’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) ha posat en marxa l’Observatori de la Comunicació a Catalunya, un espai digital de seguiment informatiu sobre el sector, tant amb continguts propis com aliens. La iniciativa es dirigeix a tres tipus d’usuaris: investigadors de la comunicació, professionals del sector i públic en general.

L’OCC neix com una “eina col·laborativa i participativa” per donar resposta a les qüestions que sorgeixin al voltant de la comunicació, segons va explicar el passat divendres la director de l’InCom-UAB, Amparo Huertas, durant la presentació de la nova eina, realitzada en el marc de la jornada Dissenyant eines per mesurar l’audiència digital a Catalunya.

L’Observatori de la Comunicació es va posar en marxa fa uns sis mesos en mode beta, durant els quals s’ha anat perfeccionant el seu funcionament, tot i que no s’havia obert al públic fins ara.

Un dels objectius del projecte és convocar trobades períodiques per debatre sobre temes destacats per als diferents tipus de públic als quals es dirigeix el projecte.

L’OCC també actualitzarà de forma permanent les dades recollides per l’Informe de la Comunicació de Catalunya, del qual a la tardor se’n presentarà una nova edició.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram