comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 12 Juny 2017 a les 19:54

El diari El País ha aconseguit posar pau al conflicte generat amb els quioscos arran del seu acord de distribució amb Amazon Prime Now, i que havia derivat en un boicot a la capçalera en alguns punts de venda de Madrid.

La setmana passada, el mitjà va tancar un acord amb tres associacions de venedors (COVEPRES, AVECOMA i AVPPM) el qual preveu potenciar i prioritzar el canal tradicional de venda de premsa.

L'acord inclou la posada en marxa de plans de comunicació i publicitat per realçar el paper dels quioscos, així com donar suport a iniciatives sectorials que posin en marxa les associacions de distribució de premsa.

A més, s'ha acordat unir esforços per incrementar el nombre de lectors que van al quiosc, intentant derivar-hi els compradors d'altres canals, com pot ser el cas d'Amazon, segons assenyalen les tres associacions. 

Més concretament, El País es compromet a repartir entre les associacions la comissió habitual que es queden els quiosquers per cada exemplar venut a través d'Amazon Prime Now (aproximadament un 20% de cada diari), segons explica lainformación.com.

A més, s'entregarà una promoció en cada diari que es venguin els diumenges mitjançant el servei d'Amazon, consistent en un descompte del 50% per a cinc exemplars comprats al quiosc de dilluns a divendres. De cara al futur es preveuen altres promocions per a productes no diaris, com les revistes de Prisa.

De moment, l'acord es mantindrà fins a l'octubre, i s'allargarà si dona bon resultat.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i Col·legi insten els mitjans a seguir les recomanacions sobre la cobertura d'atemptats

Arran de l'atemptat a Barcelona i Cambrils, el Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el [...]

Tornem el 31 d’agost

Amb motiu de les vacances d’estiu, el servei de notícies de Comunicació 21 romandrà inactiu [...]

Educació en comunicació: l'assignatura pendent

"Resulta inconcebible que en la cultura de la imatge i de les narratives audiovisuals [...]

Consens parlamentari per modificar la governança de la CCMA i el CAC

Tots els grups parlamentaris han acordat de manera unànime tornar al consens a l'hora [...]

La difusió dels diaris en paper es redueix un 9,65%

La pèrdua de difusió dels diaris impresos persisteix. El 2016, a Catalunya, les Illes Balears [...]

À Punt cerca continguts audiovisuals d’entreteniment, culturals i divulgatius

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, la mercantil encarregada del funcionament d'À [...]

IB3 integra les redaccions d'esports de ràdio i televisió

La direcció d'IB3 ha decidit apostar per la convergència de mitjans i el model [...]

La diversitat en les indústries culturals centren el nou Quaderns del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat el número 43 de Quaderns del CAC, que [...]

betevé treu a concurs un programa sobre persones amb discapacitat

betevé ha obert una convocatòria per escollir un projecte audiovisual sobre persones amb [...]

En marxa el 5è concurs de guió de projectes transmèdia

Guionistes Associats de Catalunya i el Mercat Audiovisual de Catalunya han posat en marxa la [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.