comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 13 Juny 2017 a les 11:21

El Palau Robert de Barcelona acull aquest divendres, de 9 a 14 h, la jornada Amb els joves no s'hi juga, organitzada pel Fòrum d'entitats de persones usuàries de l'audiovisual, l'organisme de participació del Consell de l'Audiovisual de Catalunya.

L'objectiu de la sessió és reflexionar i debatre sobre els efectes de la publicitat dels jocs d'atzar i les apostes en línia entre els joves; sobre les mancances que es detecten en la normativa actual, així com analitzar les propostes dels diferents agents socials implicats per aportar mecanismes de prevenció i de minimització dels riscos associats.

La jornada es vertebra en dues activitats principals. La primera és la conferència L'efecte de la publicitat sobre la conducta de joc en les poblacions vulnerables (10 h), a càrrec de Susana Jiménez, responsable de la Unitat de Joc Patològic del Departament de Psiquiatria de l'Hospital Universitari de Bellvitge.

L'altra és la taula rodona L'entorn del joc en línia: responsabilitats compartides? (11.45 h), amb Miguel Ferrer, assessor de relacions institucionals de JDigital, director de Public Affairs de Kreab Iberia i professor d'assumptes públics de la Universitat Pompeu Fabra; Alejandro Perales, assessor tècnic de l'Associació d'Usuaris de la Comunicació i membre de l'Observatori de la Publicitat de l'Associació Espanyola d'Anunciants; Anna Valdepérez, psicòloga clínica del Programa de Joc Patològic i altres Addiccions Comportamentals de la Unitat de Conductes Addictives de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, i Manuel Casals, consultor independent del joc en línia.

El passat març, el CAC va presentar l'informe Anàlisi de la presència de continguts en relació amb el joc i les apostes en línia, el qual conclou que infants i adolescents estan sotmesos a nombrosos impactes publicitaris en relació amb el joc i les apostes, tant en els mitjans tradicionals (ràdio i televisió lineal) pel que fa a les retransmissions esportives, com en llocs web i plataformes d'intercanvi de vídeos. L'estudi indica que els continguts relacionats amb el joc i les apostes són majoritàriament de lliure accés per a menors d'edat i es promocionen, i s'ofereixen diferents reclams publicitaris per induir al joc.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Convocat el concurs públic per a la direcció dels mitjans de l'Hospitalet

La Farga Gestió d'Equipaments Municipals ha obert la convocatòria del procés de selecció per [...]

Acomiaden una periodista del 'Telediario' que havia estat 'amenaçada' pels seus superiors

El Consell d'Informatius de TVE ha denunciat l'acomiadament Susana Torres Sanz, després [...]

Ràdio Tremp torna a emetre després de 27 anys

El passat 22 de juny, Ràdio Tremp va tornar a emetre 27 anys després de la seva desaparició, [...]

Els premis García Campoy distingeixen Sánchez Ocaña, Gabilondo i Gemio

El jurat del Premi Periodístic Concha García Campoy ha donat a conèixer les persones [...]

La UPF analitza el procés català a la premsa internacional

El Grup de Recerca en Comunicació Política, Mitjans i Democràcia de la Universitat Pompeu [...]

El Consell aprova un pressupost de 36,8 milions per als mitjans de la CVMC

L'Executiu valencià ha donat el vistiplau al pressupost per al 2017 de la Societat de Mitjans [...]

IB3 retira la programació musical nocturna per "prudència"

La direcció d'IB3 ha retirat de la graella la programació musical que emetia de matinada, [...]

Promouen mocions als ajuntaments per reclamar l'espai de comunicació en català

La xarxa d'entitats Enllaçats per la Llengua s'ha fixat com a principal objectiu del segon [...]

Antoni Armengol presenta el llibre 'Mestres de l'entrevista'

El Col·legi de Periodistes de Catalunya acull aquest dilluns a les 19 h, la presentació del [...]

Es presenten 8.889 candidatures per a 62 llocs de treball a la CVMC

Les borses per a la contractació laboral temporal de diferents categories professionals i [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.